ABOUT ME

Posted by with No comments
ALOHA! Moje meno je Michaela, ale volajte ma Mišel/Michellee. Mám 19 rokov a ako ste si už mohli všimnúť som Slovenka. Momentálne však žijem v Brne, kde študujem obor Učetnictví a daně na VUT. Mám 165 centimetrov, zeleno-hnedé oči a tmavo hnedé dlhé krátke vlasy. Milujem svoju rodinu, priateľov, anglický jazyk, spievanie, blogovanie,cestovanie fotenie, hudbu a módu. Čo sa týka hudby- vypočujem si takmer všetko, ale ako každý človek, aj ja mám svojich obľúbencov. Shawn Mendes, MO, Kehlani, Sia, The Neighbourhood, Years&Years, ... 

Blogovať som začala už na základnej škole, keď som chodila do 4. triedy. Nudila som sa a bola som malé zvedavé dievčatko, ktoré muselo všetko vyskúšať. Ani neviem ako, ale napadlo ma založiť si vlastnú stránku. Odvtedy žijem vo svojom svete, ktorý si môžem pretvoriť akokoľvek chcem. Práve preto to tu milujem a nikdy sa toho nevzdám!

Zbožňujem oblečenie, kabelky, náhrdelníky a všetky ostatné doplnky. Som fashion maniac a určite ma to nikdy neprejde. Nie každému sa môj štýl musí páčiť. Kedysi som milovala len čiernu a farby som do svojho šatníka nepúšťala. Teraz je to u mňa konečne pestrofarebnejšie. Masívne náhrdelníky som vymenila za chokers a líčenie oživujem farbnými rúžmi- najradšej mám levanduľovo fialový. Nezáleží mi na názoroch ostatných ľudí, nie natoľko aby som sa kvôli nim menila, obmedzovala a nevyjadrovala samu seba. Milujem to, keď sa odlišujem od ostatných a nesplývam s davom- nudilo by ma to.

Angličtina je ten najlepší jazyk. Spočiatku som ho nenávidela a neučila sa, no neskôr sa trojky a znudené pohľady zmenili na jednotky a veľké nadšenie.

Hudba je môj život. Spievala som už ako krpec, chodila som aj na spev. Spievam si prakticky stále. 

Cvičenie je môj ventil a milujem tú hodinku prípadne hodinku a 15 minút, ktoré mám čisto len pre seba, inde ako doma a môžem si odcvičiť svoje tréningy.

Som jeden z najväčších seriálových maniakov akého vo svojom živote môžte stretnúť! Mám rozpozeraných asi tak 20 odlišných seriálov a keby mi za to niekto začal platiť, tak som v poriadnom balíku.

Koncom roka 2016 som začala natáčať videá na youtube a v roku 2017 v tom budem určite pokračovať, pretože ma to začalo neuveriteľne baviť. https://www.youtube.com/user/miskahlvcc/videos



fashion blog by Michaela Hlaváčová


0 komentárov:

Zverejnenie komentára