LIP TATTOO- ROSES

Posted by with 2 comments
V sobôtku som konečne mohla fotiť niekde inde ako pri bielej stene, a tak som to proste musela využiť! Na chatu sme sa dostali až okolo štvrtej. Asi 5 minút som sa snažila aplikovať "lip tattoo".. A potom som celou cestou do cieľa (miesto, kde som mala naplánované fotiť už 2 týždne) opatrne spájala pery aby moja práca nebola zbytočná.. Až potom som si uvedomila, že som taká opatrná byť vôbec, ale vôbec nemusela, pretože dostať to z pier dole bol hotový boj!

Keď som dorazila na miesto, rozprestrela som si statívik a začala fotiť. Moje 2-týždňové predstavy sa síce od výsledku kúsok líšia, ale nie sú až tak pomimo. Chcela som mať na sebe ružové šaty, koženú bundu a strieborný retiazkový opasok a samozrejme pery "v ružiach". Takže to podstatné tam bolo. 

Na niektorých fotkách, hlavne na tých z diaľky to môže pôsopiť viac ako poranenie než ako "módny doplnok", ale to nevadí.. Však sú to len fotky.. :D

tattoo- crazy-factory.com
















RIP modré šošovky? :D

2 komentáre: