Piercingy, plugy, expandery a ďalšie super doplnky

Posted by with No comments
Miluješ výzazné doplnky, plugs, tunely, expandery a piercingy? Nechceš za tieto lásky utrácať celé svoje vreckové, ale aj za nízku cenu chceš zohnať niečo skutočne perfektné? www.crazy-factory.com bude vyhovovať všetkým tvojim požiadavkam týkajúcich sa kvality, originality a rozumnej ceny. 

Pre zvyšok teenegerov a dospelákov s mladistvou dušou, ktorí sa nepoddali piercingovému trendu je určené najmä oddelenie s bižutériou. Nájtdete tu rôzne extravagantné náhrdelníky, náušnice (najmä cute sladké tvary koláčikov, zmrziniek a iných farebných chutností), skvelé prívesky, ktoré dokonale vyzdobia váš outfit a mnoho ďalších zaujímavých kúskov.

Ja osobne milujem krížiky, rôzne nápisy a iné doplnky, ktoré u mňa doma tvoria obrovskú zbierku. Nemohla som odolať ani tentokrát, a predtým, než som vám túto továreň doplnkov predstavila, musela som ju odskúšať :)

Okrem bižutérie, piercingov a iných doplnkov sa môžeš kochať aj krásnymi tetovačkami. Napríklad aj lip tattoo.


A nakoniec pár fotiek s mojou novou výbavičkou.. :D







www.crazy-factory.com

0 komentárov:

Zverejnenie komentára