WHEN YOU'RE SO BORED

Posted by with 4 comments
Cez víkend som mala konečne šancu vyskúšať nový foťáčik, po ktorom som túžila už ako krpatá šiestačka. Konečne sa mi splnil sen a nemohla som sa nabažiť fotenia. Najviac ma baví "fotiť" so statívom, pretože sama viem najlepšie čo a ako chcem odfotiť. Bola som zatiaľ fotiť len pár outfitov, ale nebojte sa, bude sa to tu viac plniť. :) Dnešok začneme s niečím jednoduchším.. Náhrdelník je kúsok DIY, pretože som sa pohrala so starou kľúčenkou, ktorá je vlastne otvárač na konzervy, z ďalšej som použila "pútko" a nakoniec som si dopomohla zicherkou a starým pokazeným náhrdelníkom.. BTW: Nefotila som indoorové fotky, konecne je to vonkuuuuu







4 komentáre:

  1. Fotky sú nádherné ako vždy :)) a odkiaľ máš tie kraťasy a ruksak? Sú veľmi krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :3 kraťasy mám ešte od minulého leta, nepamätám si, kde som ich kupovala a ruksačik som kupovala cez net :)

      Odstrániť
  2. Pěkný batůžek :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť