JUST A LITTLE BIT COUNTRY

Posted by with 2 comments
Tmavé farby a vzorované silonky to je niečo neodmysliteľné, čo sa môjho štýlu týka. Cítim sa v tom dobre, zbytočne nehýrim farbami a necítim sa ako klaun. Kedysi som na tom bola presne naopak. Čím viac farieb tým lepšie, čím uletenejšie, tým lepšie. Keď sa na to teraz spätne pozriem smejem sa a krútim hlavou, prečo som to robila.

Outfit bol fotený 2 týždne dozadu. Ako inak v príjemnom prostredí dedinky, v ktorej sa nachádza naša chata. Milujem to tam, pretože je tam máličko ľudí a nespočetne veľa miest, kde sa dá fotiť. Úprimne, zatiaľ som nič neskúšala fotiť v meste, kde bývam. Asi by som bola mega odveci, keby som si so sebou na námestie dotrepala statív a začala sa tam fotiť. Tak to robím stále, ale na miestach, kde som sama :D












2 komentáre:

  1. Veľmi pekné fotky :) Aj keď som ti to už hovorila, znova, skvelé okuliare!! :3 (sú to dúfam tie čo si mala v piatok :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem!! áno, sú to ony!! Trafila si sa :3

      Odstrániť