SPRING'S HERE!

Posted by with 5 comments
Už dlhú dobu som nefotila nič iné okrem seba a outfitov. Chcelo to trošku zmenu, a tak som sa pokúsila o pár fotiek s umeleckým nádychom. Nie som žiaden profesionál, som čistý amatér, ale myslím si, že každá snaha sa cení. Post sa začína kvietkami, ktoré charakterizujú toto ročné obdobie. Na posledných 2 fotkách mi robil modela môj hafan Tobby. 

I haven't been taking photos for a long time (I don't count photos of me and my outfits) I wanted to change this huge mistake so I tried to take some different pictures. I'm not a professional, I'm an amateur but I think that every effort has its rewards. This post begins with two photos of flowers .(which symbolize this time of the year) On the last two photos you can see my dog model Toby.





5 komentárov:

  1. Úžasné fotky!! :3 Máš nový foťák či sa mi to len zdá?? o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Poslední je super:) Máš docela štěstí, že ti stojí modelem:) Ta naše můra vůbec nechce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten pejsek je strašně roztomilej! Krásný fotky :)

    http://www.dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť