TV SERIES: FAKING IT

Posted by with 2 comments
FakingItKarmaAmy.jpg (1024×532)

Dnes by som vám chcela odporučiť jeden zauimavý seriál, na ktorý som včera náhodou natrafila. Zatiaľ má natočených len 5 dielov (každý z nich má tak po 20 minút), ale ja som si ho obľúbila už po prvých pár minútach prvého dielu. Seriál Faking it je jedným z MTV programov. Dej sa odohráva najmä v prostredí strednej školy, ktorú navštevujú dve dievčatá zhodou okolností pred ďalšími stredoškolákmi predstavené ako lezbický párik. Po zvážení všetkých pro a proti sa zhodli na tom, že sa budú ako lezbičky prezentovať aj napriek tomu, že spolu nechodia. Zatiaľ čo si jedna z nich uvedomuje, že o svojej orientácií asi neklame jej kamarátka sa zamilováva do stredoškolského lámača sŕdc, ktorého na nej priťahuje hlavne jej nepravá sexuálna orientácia.

tumblr_n61vd0WM601tzpa2ho3_1280.jpg (1000×1000)

Neviem ako vy, ale ja seriály a filmy so stredoškolákmi úplne žereem, mám ich rozpozeraných aspoň 7 a tento je ďalši na rebríčku tých najviac top. Ďalší diel má mať premieru už budúci týždeň, takže sa aspoň dlho nenačakám. Taktiež ma dosť potešilo herecké obsadenie, najmä Gregg Sulkin, ktorý kedysi hral v The Wizards of Waverly Place, už vtedy som sa zamilovala, ha ha.

timthumb.php (630×300)

V tomto sariály je tiež neúrekom vtipných scén a situácií, ktoré dokážu rozosmiať aj toho najväčšieho suchára :D

tumblr_n61zziCHM01rrd04no1_500.gif (500×281)
zdroj obrázkov: tumblr & google

2 komentáre:

  1. ten serial spominali v teen vogue asi to zacnem pozerat vdaka za tip :)

    julca-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som o ňom vôbec nepočula, ale neznie to až tak zle :) Možno si pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť