BIRDS ON MY SHIRT

Posted by with 2 comments
Ahoojte! Prepáčte, že som trošku dlhšie nepridala nič nové. Ani tak nejde o to, že by nebol čas, skôr nebola chuť. Ale teraz som späť v plnom nasadení a odštartujem to ďalším outfitom.

Hello! I'm so sorry for my low activity this week. It's not just about having no time, I was so bored and so lazy to edit photos and write an article.

Outfit je z predminulého týždňa, kedy som naposledy fotila. Minulý týždeň som pomáhala oberať jahody a hrach, nebola som na chate dlho, a aj tak som už nemala chuť fotiť, keďže sú tu asi ďalšie 3 outfity, ktoré som ešte nezverejnila. Mala som na sebe sladké tričko s vtáčikmi, moju fav koženú sukňu a topánky. Je to vcelku jednoduché, ale zaujme to, aspoň si myslím.

This outfit is from the week before the last week when I was photographing. The last week I was helping with gathering strawberries and peas. I didn't stay long at our weekend house and to be honest I was so bored and I have no passion for photoshooting because there are still about 3 non posted outfits. I was wearing this sweet shirt with birds, my favourite leather skirt and high heels. It's not so complicated but I think you would like it :)

Týmto outfitom som asi nepredviedla nič svetaborné, ale niekedy to chce aj niečo ľahšie a neprepracované.

This outfit is not that good but sometimes it's nice to try wearing something not that complicated and interesting. 





2 komentáre:

  1. Si dokonalá :3 Nikdy nič nepokazíš, obliekaš sa suprovo a máš nádherný dizajn blogu :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť