BLACK AND RED

Posted by with No comments
Dobre, dobre, minule som vás trošku oklamala a našla som ten posledný outfit, ktorý chcem zverejniť. Už potom vás čakajú len tie nové z víkendu+ nejaké články. Blogovanie ma začína stále viac a viac baviť a aj sa viac snažím. Dúfam, že to oceníte :3

Well, well, well.. Here's the last "old" outfit.. After this outfit you will be able to see some new outfits from the weekend+ some new articles on different topics. Blogging is still more and more interesting and funny for me, I really like it. And I'm trying to do my best... Hope you'll appreciate it!

Sukňu, ktorú som mala na sebe som si dosť obľúbila, milujem veci, v ktorých sa môžem točiť a oni sa točia so mnou, chápete snáď ako to myslím.. Robia to všetky voľné svetre, trićká, sukne, šaty. Je to proste úžasný pocit! Milujem červenú, milujem čiernu a milujem ich kombináciu. Neviem prečo som si tak obľúbila tmavé farby a kombinácie sem-tam s nejakým svietivým/bijúcim do očí/ prvkom. Je to sranda keď všetko splýva a nejaká vec od toho trhá zrak a človek si to ani nevšimne. 

I fell in love with this skirt.. I like the way it moves when I'm whirling. This awesome moves could do oversized sweaters, skirts and dresses.. I hope you know what I mean. It's such an amazing feeling! I love red, I love black and I love the combination of these two colours. I don't know why I fell in love with such dark colours and the combinations of "shining" things with black or other dark colours. It's nice when everything seems to be the same and there's one interesting thing which makes your outfit looking great.

Tiež som počula, že červené sukne/šaty v kombinácií s čiernymi silónkami pôsobia vulgárne atď.. Ale nemôžem si pomôcť, mne sa to jednoducho páči. A keď sa na to tak pozerám ani mi to nepríde vulgárne alebo urážlivé. Čo tí ľudia nevymyslia :D

I heard that red dresses or red skirts in combination with black tights looks vulgarly etc.. But I just can't help myself, I love it! And I don't think it's that bad.. 







0 komentárov:

Zverejnenie komentára