BLACK DRESSES

Posted by with 3 comments
Ešte zostávajú asi 4 vopred nafotené oufity, kým pribudnú ďalšie aktuálne. Fotiť idem opäť zajtra :)

There are about last 4 outfits to post before I'll post some new ones. I'm going photographing those new outfits tomorrow.

Prázdninky sa nám už konečne začali a určite nie som jediný študent, ktorý sa tomu potešil.. Možno by som bola jediná, keby som sa netešila. Teraz máme konečne 2 mesiace na to aby sme si mohli oddýchnuť a venovali sa tomu, čo nás baví. Ja vám sľubujem, že budem aktívnejšia a nápaditejšia. V blízkej dobe by som tiež rada zmenila design blogu a usporiala giveaway, tak sledujte blog :)

Summer holiday is finally here!! And I'm sure that I'm not the only one student who appreciate it! Maybe I were the only one if I would not appreciate it. Finally now there are 2 months full of free time. We can do whatever we want to. I promise you I will be more active and original. I want to change the design of this blog and create a giveaway, so follow the blog.

Tento outfit som mala na sebe oblečený počas riaditeľských testov asi tak 3-4 týždne dozadu? Vtedy bola škola ešte v plnom prúde. Tie šaty sú vcelku pekné, jediné, čo mi na nich vadí je to, že sú zložené z 2 vrstiev, ktoré k sebe nie sú prišité. A tak sa môze ten čierny látkový podklad šmýkať a čipka zostáva na svojom mieste.. A čo z toho vyplýva? Že vďaka týmto šatám môže nastať pár nepríjemných odhalení ich "nositeľky".

I was wearing this outfit during the special type of tests at our school. It was about 3-4 weekg ago. It was school time. These dresses are really great but there's one mistake. They are made of 2 layers which are not sew together. And the bottom fabric part could slide from side to side and the lace part is still on its place. And what's wrong with it? Dresses could reveal more as you wanted to.



3 komentáre:

  1. Tak to, s tými šatami by som zažiť nechcela :DDD Inak veľmi ti to pristane a ten náhrdelník je proste prekrásny :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty jsou moc hezký,ale přijde mi to celkově docela smutný,přidala bych nějakou barvičku :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť