GIRL IN RED DRESSES

Posted by with 1 comment
Konečne som tu s novými fotkami zo soboty! Teda presnejšie s fotkami outfitov a mojej osoby (ako inak) Neskutočne ma baví fotiť sa a fotiť to čo mám na sebe.. Ono je to vlastne aj hlavná podstata tohto blogu.. Teda, jedna z tých hlavných podstát :)

Hey! I'm finally here to post Saturday photos! Photos of me and my outfits as you could notice. I like photographing myself and my outfits. It's the most important meaning of this blog of course.. One of the most important meanings..

Mala som na sebe skvelé  letné červené šaty, ktoré sú na dni ako sú tieto priam stvorené. Sú ľahké, z príjemného materiálu, nie sú príliš dlhé a ani príliš krátke. K lodičkám sa viaže dlhší príbeh, Mala som ich na birmovke.. Bolo pre mňa neskutočne ťažké zohnať si na birmovku nejaké topánky.. Prešli sme s rodičmi úplne všetko, ale nikde nič. Deň pred birmovkou sme boli, ako každý piatok, na nákupe v tescu. A len tak zo srandy nás napadlo ísť sa pozrieť, či pre nás čistou náhodou niečo nemajú.. A vualá.. Bola som vďačná, že tesco predáva značku F&F a práve tieto lodičky. Bol to nákup na poslednú chvíľu, ale poslúžili a určite aj poslúžia. Sú jednoduché, nízučké a myslím si, že takéto topánky by nemali chýbať v žiadnom botníku :)

I was wearing red summer dresses which are very comfortable and advisable for these days. They are light, made of good material, they are not too short or too long. And these shoes.. There's a long story about getting these shoes. I was wearing them at church during "birmovka" (it's one of Chrisian means of grace). I was very unhappy about buying shoes because I couldn't get any. We have been to all shops around but there was no shoes for me. The day before "birmovka" we were shopping at tesco and we found them! I'm so glad they are selling the F&F brand, lucky me. It was the last-minute shopping but they did a good turn and of course they will do a good turn! They are such simple low heels but I think that everyone has to have at least a pair of shoes like this!








1 komentár: