STUDDED BRA

Posted by with 5 comments
Koonečne je tu piatok. Nevadil mi ani štvrtok nakoľko sme mali skrátené vyućovanie a dnes riaditeľské voľno. Známky už z 90% uzavreté, takže chill.. Teda až an pondelok, tam ma ešte čaká štvrťročka z matiky. Budem sa snažiť, ale na jednotku to už nevytiahnem. Je to sakra smola, keď mi asi 2 roky po sebe vyjde sólovka z chémie, a keď to konečne vyrepujem, tak ma čaká sólovka z matiky, top.

Finally friday is here! I didn't mind Thursday too because our lessons were shorter and today we'd got a day off from school. Almost all my marks are "closed", so I'm chillin. Almost chillin.. There's still a killer called Monday.. We are having a math test. But it's not that bad because my math mark would not be better. I've got the only "2" mark from chemistry about past two years. And now when my chemistry mark is "1" here's math. It's driving me crazy!

Túto vybíjanú podprsenku mám už doma minimálne štvrť roka. Zozačiatku som čakala len na to, kým nezbadám nejakú super sukňu s vysokým pásom, ktorú by som k tomu mohla doladiť, ale potom som v skrini naśla tieto šaty a opasok. Možno to tam ten zips už trošku prečačkáva, ale whatever. Ja sa riadim pravidlom "More is more" :D Aj keď niekedy je možno menej viac. 

I'm having this studded bra for a long time- about 3 or 4 months. At first I was just waiting for a chance to buy some really nice high-waisted skirt to wear with it but later I found these denim dresses in my wardrobe and this belt. Maybe it's too much but whatever. My motto is "More is more" but sometimes I have to agree with "Less is more".













5 komentárov:

  1. Blbá matika :D Kto vás učí? :)
    Šaty sú riadne pekné, tá podprsenka to super doladila!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherný outffit :D :) hlavne topánky :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera to uplne super ;) skvele si to vymyslela s tymi satami

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. outfit úžasný..prosím odkiaľ máš tú vybíjanú podprsenku? snažím sa zohnať už dlhšie ale akosi sa mi nedarí :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť