WHAT'S UP?

Posted by with No comments
Dobre, minule som vás kúsok oklamala- ešte som v notebooku našla jeden outfit, ktorý som nezverejnila, takže to znamená, že z tých starších fotiek vás čaká ešte jedna posledná nádielka. Fotky očakávajte niekedy zajtra, najskôr podvečer.

Well, I'm so sorry but I was lying to you- I haven't posted one old outfit... I've just found it in my notebook and I realized that I haven't posted it yet. You will be able to find photos of this outfit tomorrow afternoon.

Cez víkend, presnejšie v sobotu, sme boli na chate- cca od 12tej do 17tej. Poslednú hodinku sme s tatom umývali auto, ale tie štyri hodinky, kedy som sa o auto nezaujímala som fotila. Stihla som nafotiť 8 outfitov! Chodila som z miesta na miesto, vkuse sa prezliekala, rozhadzovala tašku po celej miestnosti. Bol tam poriadny bordelis a vyzeralo to skôr akoby som sa tam sťahovala, než niečo fotila. Je to sranda toľko krát sa počas dňa prezliecť. Prvé outfity som fotila aj po pol hodine až hodine, zatiaľ čo tie posledné mi zaberali po 10 až 15 minút.. Bolo to pre mňa dosť prekvapujúce, vytvorila som svoj osobný rekord. Aspoň, že mám ten statív a nemusím nikoho otravovať s tým aby ma chodil fotiť.. Na 4 hodiny... Takto to všetko môžem spraviť podľa svojich predstáv, čo najviac ako sa len dá..

During the weekend, strictly speaking on Saturday, I have been to our weekend house from 12am to 5 pm. Me and my dad were cleaning the car the last hour but 4 hours before cleaning I had been photographing some new outfits. I managed to take photos of 8 new outfits in 4 hours.. I was going from the place to place and I did a big mess. It looks like I had just moved there but I was just changing the clothes. It's really funny to change your clothes so many times a day. The most of the time took the first outfits but the photoshooting of the last outfits lasted from 10 to 15 minutes. It was my personal record to shoot outfits in such a short time. I'm so glad that I've got a tripod for my camera because I don't have to bother people. I like the best to do it myself.
 Názorná ukážka toho koľko toho so sebou nosím.. To tam ešte bol aspoň ako-taký poriadoček :D
This is how many thing I usually brought with me. And it's the time when our weekend house wasn't so messy.

Ľudia z okolia sa po mne síce zvyknú divne pozerať, keď tadiaľ prechádzam na skoro 14 cm opätkoch v neobvyklých outfitoch (na ktoré nie sú zvyknutí) but who cares. Nebývam tam a dokopy mi je aj tak jedno čo si kto o tom ako sa obliekam myslí, podstatné je, že sa to páči mne a cítim sa v tom dobre. Ospravedlňujem sa, ale takmer vsetky outfity, ktoré na vás čakajú sú fotené v tomto "lesíku".. Bohužiaľ moc miest na fotenie nemám, a tam sa cítim fajn a aj sa mi tam fajn fotí..

People around tend to look at me very strangely when I'm walking around with my almost 14 cm tall high heels wearing not casual outfits but who cares. I don't live there and I don't care what people think about my style. The most important is that I like it and I feel comfortable wearing it. I'm so sorry for photographing almost all of the outfits in this "woods" but honestly I don't have many places to go and I feel great there. 
Aj napriek tomu, že tadiaľ chodí veľa áut, cyklistov, autobusov, motorkárov, psov a ďalších rušivých faktorov, je mi tam fajn :D

Maybe there are a lot of cars, cyclists, busses, motocyclists, dogs and another disturbing elements going through but I'm ok and I like being there!

Dúfam, že sa tešíte a budú sa vám nové posty páčiť. Lovam vás :*
I hope you'll like the new posts! Love ya!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára