ALL BLACK & BLUE VEST

Posted by with 3 comments
Veľmi, veľmi, veľmi často nosievam kombinácie oblečenia, ktoré sa k sebe nemusia hodiť, môžu byť prečačkané alebo jednoducho nevyhovujú ostatným. Ja osobne si to k srdcu neberiem a vždy nosím to, čo sa mi páči a cítim sa v tom pohodlne. Nie som predsa nejaká bábika, ktorú obliekajú iný. Aj o tom je každého štýl. Je najlepšie mať ten vlastný. Možno sa niekde inšpirovať, v prípade súhlasu s radou ktorú dostanemu si ju vziať k srdcu, ale nikdy neprestať byť sám sebu len kvôli tomu, že sa to nepáči niekomu inému.

Neviem to zaradiť, neviem ako sa vám páči tento outfit, ale myslím si, že práve on je jedným z tých, ktoré sí možno nenájdu veľa obľúbencov.

Mala som na sebe svoju fav koženú sukňu (ktorú mám už asi 3 roky) s vyvíjanými topánkami (na ktoré je už teraz "onedlho" teplo), čierne sieťkované triko spolu s riflovou vestičkou (ktorú som už na sebe nemala hodnú dobu).

Prázdniny už sú v plnom prúde, ale počasia nám akosi nepraje, čo ma dosť mrzí.. Dúfam, že už čoskoro sa to zmení a konečne si budeme môcť užívať leto ako leto. A nie ako jesenné prázdniny doma v tepľúčku..








3 komentáre:

  1. Presne tak!!! Každý má byť sám sebou, a nie tým kým ho chcú ostatný. Podľa mňa je táto kombinácia úplne skvelá. Si jednoducho nádherná a sama sebou. Si pre ostatných vzorom!!! <3 :3

    OdpovedaťOdstrániť