BLACK&WINE

Posted by with 5 comments
Nakoľko v mojom šatníku nie je veľa vecí vo vínovej farbe, celkovo ani v mojich outfitoch, keďže ako ste si mohli všimnúť prevažuje hlavne čierna, rozhodla som sa vyskúšať práve tento vínový top. Viem, že je to zase niečo príbuzné minulým outfitom, ale to, že mám v jednom poste sukňu a topánky neznamená, že by som to nemohla využiť znovu. Nenosím na sebe 2 dni po sebe ten istý outfit (aspoň nie do školy a von, jedine keď sa ponáhľam a nemám čas niečo vyberať tak na seba hodím to, čo je po ruke) a aj keď mám doma kopu vecí, keby som na sebe vôbec nenosila podobné kombinácie onedlho by som nemala čo nosiť (ani teraz nemám, hah, ale to asi každé dievča/žena/dáma).

I don't have many clothes in wine colour and I don't usually wear wine colour in my outfits (you can notice I really love black colour) so I decided to try this wine top. I know, it's very similar to my other outfits because of wearing this skirt but wearing the same skirt and shoes in two different outfits doesn't mean it's bad. I don't usually wear the same outfit two days. (at least not to school or out but if I'm in a hurry and I don't have much time I put on something which is near to hand.

Inaaak, vo štvrtok som bola so starkou na chate a za 4 hodiny som nafotila 7 outfitov. Postupne ich popridávam. Skúšala som hľadať aj iné miesta ako tento otrepaný lesík.. Niečo som našla, ale niečo je samozrejme fotené aj tu. Je to najbližšie k naśej chate a aspoň sa nemusím ako taká trubka toľko premávať po dedine s foťákoma  statívom.. Už takto ma zastavili asi siedmi ľudia, že čo to robím.. :D

By the way, I have been to our weekend house on Thursday and I was taking photos of 7 different outfits. It took me 4 hours. I'll post them all to my blog so stay tuned! I tried to find some other places to take photos and I found some! But some outfits are taken in my "fav" woods. I like it there because it's near to our weekend house and I don't have to carry my things for photographing so far. It's funny because at least 7 people asked me What am I doing? :D 

+ do konca júla prebieha GIVEAWAY, v ktorej môžete zísakť FLIP-UP slnečné okuliare (ocenia to najmä tumblr ľudkovia/milovníci :D) 







Viem sa aj usmiať! :D hah


5 komentárov:

  1. Si velmi peknucka, mala by si sa viac usmievat ;) Ten top je krasny a cele taketo jemne elegantne ti to pristane :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow you look amazing!
    so classy, love the Colors so much <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, to je prekrásny outfit :3 Hlavne ten top a ten náhrdelník sú úžasné <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne úžasne sa obliekaš ! :) Krásna si fakt...

    OdpovedaťOdstrániť