FEELING LIKE A GOTH GIRL

Posted by with 1 comment
Nie je to až tak dávno, čo som v tomto outfite kráčala do školy spolu so spolužiačkou. Smiala sa na tom ako sa na nás ľudia musia divn pozerať, pretože ona mala na sebe rifle a farebné tričko a ja som bola za "gotičku", ktorou ma sama nazvala. Keď som sa tak zamyslela, tak sme skutočne museli vyzerať ako taká vtipná dvojka.

It's not so long since I've been on my way to school with my friend wearing this outfit. She was laughing about our clothes. She was wearing some coloured t-shirt and jeans and I was looking like a "goth girl"as she told me. After this I realised she's absolutely right!

Hoci nepreferujem krátke tričko a legíny, v tomto outfite som to zniesla. Však zozadu nič nevidno, keďže mám na sebe tento úžasný svetrík. Zbožňujem dlhé, ľahké a prievzdušné veci. Neopísateľný pocit, keď mám na sebe niečo obtiahnutejšie zakryté práve nejakým svetríkom na tento spôsob. Či už je bavlnený alebo šifónový..

Although I do not prefer short shirt with leggings I feel good wearing this outfit and I don't mind it. It's not that bad because my back is covered by sweater. I love long, light and airy clothes. It is really great feeling when I'm wearing some elastic clothes covered by sweater like this, whether it's made of silk or from chiffon.

Tiež som si obľúbila fialový rúž na pery od Kate Moss. Fotky síce majú takmer mesiac, ale stále som od toho neupustila a môžem s presvedčením povedať, že ho začínam milovať viac ako červený. /aj keď teraz mám také NO LIPSTICK obdobie/

I take a fancy to wearing a violet lipstick. These photos were taken about a month ago but I still have the same feelings about it. Actually I like it more than red lipstick. /even if I live without lipsticks right now./

A čo vy ľudkovia moji zlatí? Ako žijete? Ako prázdninujete? Ja som práve išla na víkend ku starkej. Nebola som tu celúú večnosť. Taktiež mám na víkend mám rest od fitka. Pôjdem si len zabehať pravdepodobne poobede a večer. Myslím si, že by som si menšiu prestávku zaslúžila, keďže som celý prvý týždeň vstávala okolo pol siedmej aby som šla cvičiť :D Som proste magor, ale je lepšie mať postavu podľa svojich predstáv a cítiť sa príjemne ako len očumovať ľudí naokolo a tíško závidieť.

And what about you my sweethearts? How are you doing? How are your holidays? I'm staying a weekend at my grandparents house. I haven't been there for an ages! I'm going to have a "gym break" too. I'll just go running (in the morning and in the evening). I think I deserve thes break because I got up at 6:30 the whole week to go to the gym. I'm so crazy but it's better to have the figure of your dreams and feel so good than staring at people and envy them their perfect figures. 









1 komentár:

  1. Vyzera to cele super a neviem, na mna to neposobi ako Gothic. Je to velmi pekny outfit a hodi sa ti :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť