FLORAL OVERAL

Posted by with 2 comments
Ahojteee! Ako inak opäť sa hlásim. Prepáćte, že som nedala nový post včera /ako som zvykla, každé 2 dni/ ale fakt sa mi absolútne nič nechcelo. A keď sa mi niečo nechce tak strašne, nebudem sa do toho nútiť.

Hello! I'm here again. I'm so sorry that I didn't add some new post yesterday /I used to add something new every second day/ but I didn't feel like writing something new. And if I don't want to do something like this I won't do it. 

Neverila som, že si niekedy v živote na seba budem schopná obliecť overal ako tento a ešte k tomu v inej farbe ako v čiernej. Ale, spravila som to. Neviem, či to mám ľutovať alebo nie. Ale cítila som sa v ňom dobre, takže hádam tú ľútosť môžem vylúčiť :D

I couldn't believe I would be able to wear some overal! And in this case it isn't black and this is the next thing I couldn't believe. I don't know if I did the right thing. Whether regret it or not. But I feel so good wearing this overal.

Čo sa týka prázdnin, aktuálne som dosť nahnevaná na to ako to s nimi je. Teraz som bol asi 5 dní u starkej, a keď idem domov, tak začne poriadne liať. Úplne super, absolútne vôbec neviem čo budem robiť doma -_- A čo vy? Ako ste na tom?
BTW: Ako sa vyrovnať s tým, že už polka je pomaly za nami? :'(

And what about summer holidays? Now I'm at grandparents place.. I've been staying here for about 5 days and now when I will finally get home it begins to rain? Are you kidding me?  I'm so agry at these summer holidays. I really don't now what to do... And what about you and your summer holidays?
BTW: How to be cool with these almost gone summer?

+ pozor koniec GIVEAWAY je už za 9 dní! :)






















2 komentáre:

  1. Strašně Ti to sluší :))) .. A co se těch prázdnin týče, já teď byla 2 týdny s přítelem, přijela jsem domů a nehorázným způsobem se nudím,, do školy dojíždím, čiže ani nějaké spolužačky po ruce nemám. Taky netuším co budu dělat. Akorát od prvního srpna mi začíná brigáda - jenže jen v ranních hodinách - co budu dělat pak, to nevím :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Overal je veľmi krásny :3 Všimla som si, že fotky sú v inom prostredí :D Veľmi ti to pristane :3

    OdpovedaťOdstrániť