GIVEAWAY- FLIP UP SUNGLASSES

Posted by with 38 comments
Ahojte, zlatíčka! Konečne som sa dostala k tomu, aby som vám pripravila historicky prvú giveaway na tomto blogu. Tentokrát sa môžete zapojiť do giveaway o tieto Flip-up slnečné okuliare.

zdroj fotky: tumblr

Kým je slnko sklá máte sklopené, no keď zájde kľudne si ich môžete vyklopiť a pozerať sa cez číre sklá. Alebo sa na toto flipovanie vôbec hrať nemusíte a budete ich brať len za slnečné okuliare- ktoré treba mať v letných mesiacoch vždy po ruke.



GIVEAWAY UKONČENÁ!


Výherkyňu som už kontaktovala na e-mail! Ďakujem vám všetkým za účesť a Ketrin srdečne gratulujem :)

Nezúfajte, že ste nevyhrali, chystám ďalšie 2 :P


38 komentárov:

  1. Všetko splnené :))
    FB- Nora Brindzkova
    E-mail- brindzkova.nora@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikola Orechovská
    Nika Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no parádne, díky za pozvanie, jasné že sa zapájam, splnené :)
    vivien.mihalikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šárka Ševčíková
    sarkasevcikova52@gmail.com

    brýle vypadají suprově:) věřím, že zanedlouho budeš mít 4x tolik odběratelů :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hotovo ;) (až teraz som zistila, že som vôbec nemala lajknutú tvoju FB stránku :D)
    kajusht@gmail.com

    Caroline| Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Našla som ťa zo stránky dnes nosím. Keďže si ma príjemne prekvapila tvojím fitom rozhodla som sa že kliknem na tvoj blog a čo nevidím ? giveaway .. Tak prečo sa nepríhláísiť ... Moja adresa je - vlogsbyfleur@gmail.com

    Prajem veľa šťastia súťažiacim

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ó! tie sú úžasné! všetko splnené! :).
    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechno splněné, prouskova@atlas.cz :)
    Soutěž sdílím na svém blogu (my-special-story.blog.cz) hned v prvním "boxu" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zolakovaingrida@gmail.com

    Zadanie splnené ! Okuliarky sú perfekto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie sú naozaj štýlové. Veľa štastia ostatným :)

    natalialehmanova14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. úžasné sú! :)
    lpolomcakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sú skvelé. Po tom ako skončí súťaž, by si mohla pridať link, alebo napísať obchod odkiaľ ich máš.
    Kika Hanicová
    kika.hanicova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sú krásne :)
    GFC: dominnica l
    FB: Mima Lauková
    mimalau@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. + zdieľala som tu -> https://www.facebook.com/pages/DK-Mode/273439932836581?ref_type=bookmark

    mimalau@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Neviem, či komentár pred tým uverejnilo. Kedže mi to veľmi nejde. Pokúsim sa teda ešte raz.
    zubkova.klara@gmail.com
    FB: Claire Black
    + zdieľané = http://justjumpandtouchthesky.tumblr.com/post/91448629806/michellees-kingdom-giveaway-flip-up-sunglasses

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sú skvelé!!
    FB: Terézia Zelenková
    terezka843@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Alexandra Húsová (Deer)
    sasena53@gmail.com (mám sexy email, ja viem :').)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, nechcem sa zapojiť do giveaway, len by ma zaujímalo kde si okuliare kúpila....prosím odpovedz :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  19. zdieľala som ešte na jednom blogu :). http://clairyblack.blogspot.sk/2014/07/sutaz-s-michelle.html

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásny blog :* a tie songy awwww :3
    ywettklucik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. všetko hotovééé :)
    monika.sersenova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Všechno splněno ^^
    FB-Karolína Barešová
    Google-Karolyn Laufeyson
    E.mail-kaja.baresova@seznam.cz

    A dala jsem si odkaz do menu na blogu (http://everyon-dies-alone.blog.cz)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Fb a GFC: Daniela Mihalíková :)
    danielamihalikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Fb- Barbora Chábová
    e-mail : babapp@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Fb- Ester Totzauerová
    email- estytotzauerova@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Facebook - Jana žlebková
    email- jeanarka@centrum.cz
    VŠE SPLNĚNO :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    email: lufipeace@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť