I SEE YOU

Posted by with 1 comment
Dnes som si pre vás pripravila ďalší "obyčajnejší" outfit. Tento krát som si vlasy vypla do copu aby viac vyniklo tričko. Fotila som pri mojich obľúbených modrých dverách pri "práškarni" alebo čo to vlastne je. Aby všetky fotky nemali len modré pozadie, pár fotiek som spravila aj na schodoch.

Hello! I want to show you my new outfit. It's not anything new, inspirative, it's just casual outfit. You could notice my ponytail hairstyle. I just wanted the shirt to be more noticeable. I took these photos in front of my favourite blue doors and a small number of them on the stairs.

Pri posledných foteniach mi robia spoločnosť deťúrence, ktoré bývajú na dedine, kde chodím fotiť. Je to fakt sladké, keď fotíte a za foťákom stojí 5 rovnako vysokých detí, ktoré sa na vás pozerajú a pomáhajú vám prenášať veci. Fakt sa mi to ráta, je to príjemné osvieženie letných mesiacov vrátiť sa o 8 rokov späť. 

During the last photo shootings there are some friendly kids from a village I am photographing in. They are so cute and they are my helping hands! It's so sweet and funny when you're photoshooting and there are about 5 kids staring at you! It's crazy to be about 8 years back in time. 

Tričko "I SEE YOU" mám z www.croissart.cz. Sú tam skutočne krásne tričká všetkého druhu super kvality. Tento e-shop vyniká najmä svojou originalitou, pretože toľko inšpirácie, nadšencov umenia a designu po kope len tak nenájdeš. Croissart vytvára tričká podľa predložených návrhov a grafikom sa môžeš kľudne stať aj ty!













1 komentár:

  1. Tričko je naozaj krásne :3 Vlasy v cope ti veľmi pristanú :))

    OdpovedaťOdstrániť