ONE-SHOULDER TOP

Posted by with 3 comments
Hello, hello, hello!! Ako som vám už písala vo štvrtok som nafotila nejaké nové outfity. Toto je prvý z nich, ktoré zverejňujem. Dúfam, že sa bude páčiť.

Hello, hello, hello!! About two days ago I wrote you about photographing some new outfits and this is one/ the first of them. I hope you will like it.

Konečne som sa presunula z lesíka a našla iné miesto. Je to síce vedľa cintorína, ale koho to trápi, keď je tam pekne a nikto o tom nevie /teda už teraz áno, keď som sa prezradila, hups/. Aby som vyzerala trošku nevinnejšie odpustila som si akýkoľvek rúž na pery /či už fialový alebo červený/. Áno, toto bol hlavný zámer :D

I finally change the place of taking photos.. It's nice and it's next to the cemetery, whatever.. Nobody knows where it was.. /I told you, whoops/. I didn't use any lipstick just to look more innocent. Yes that was the aim of NO LIPSTICK on my lips.. 

V tomto outfite som sa cítila príjemne nakoľko milujem odhalené ramená. Top je dosť ľahučký, a preto sa fakt skvele nosí. Kožené šortky možno neboli práve tou najlepšou voľbou, ale ja som to tak cítila a nezmenila by som to ani teraz, keď sa na to spätne pozerám. V poslednej dobe som si obľúbila nosenie šlapiek /oh, aký to trend/. Je to asi najviac pohodlné a nemusím si hodinu obúvať tenisky, takže som tomuto "čaru" podľahla aj ja.

I felt so comfortable wearing this outfit. I love one-shoulder tops. This top is so light and it's pleasure to wear it! Leather shorts might not be the best choice but I feel it like wearing leather shorts and I didn't and don't want to change my mind. I have recently fallen in love with wearing sandals /oh, what a trend/. It is so comfortable and I don't have to put on my sneakers /it takes me very long time/.

PS: Ľudkovia, ste strašne zlatí a vážim si všetkých vašich komentárov a správ na facebooku. Ani si neviete predstaviť akú mi robíte radosť! :) Ste najlepšejší!

PS: People, you are awesome! I really appreciate your comments and messages on facebook! You can't imagine how much! :) You're the best! 

PPS: Ešte stále máte šancu zapojiť sa do GIVEAWAY, v ktorej môžete zísakť FLIP-UP slnečné okuliare :)












3 komentáre:

  1. Takto ti to pristane najviac <3 Nádherná si :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takto ti to riadne pristane! :) Ten top má takto na fotke podľa mňa zvláštny materiál, no možno v skutočnosti vyzerá lepšie.
    Šľapkám som už aj ja prepadla a sú holé dokonalé :D

    OdpovedaťOdstrániť