THIS IS SO GIRLY

Posted by with 7 comments
Za poslednú dobu.. /ako definovať poslednú dobu?/ Teda za tie posledné 2-3 mesiace a snáď aj viac asi najviac dievčenský outfit, ktorý som mala na sebe. Bledé farby moc nemusím, ale už som si odvykla od all black outfitov /ale určite sa to aspoň raz za čas vráti/. Teraz zvyknem kombinovať bledšie farby s tmavšími. Respektíve čiernu farbu s tými svetlejšími. Však je leto, no.

This is the most girly outfit I have been wearing in the last 2 or 3 months /maybe more/. And this is the end of "the all black outfits" /but I'm sure It won't be forever!/. My last outfits are usually a combinations of dark colours and light colours. Whatever, it's summer!

Nakoľko stále dookola fotím na tom istom mieste, /pár minulých outfitov v šľapkách, ktoré všetci nenávidia, ale ja ich milujem/, bez úsmevu a v slnečných okuliaroch, rozhodla som sa pre menšiu zmenu. V tomto prostredí som už síce raz fotila, ale nie je na škodu to zopakovať. Ortopedické šľapky som vymenila za tieto super platformové sandále z www.topankovo.sk, odhodila som aspoň na pár fotkách okuliare a usmiala som sa na vás!

I usually take photos of my outfits in the same woods with my sunglasses on and  without smile.. But I wanted to change it so I decided to smile, to take photos somewhere else, to wear these sandals from www.topankovo.sk.. And I really hope you like it! :)











7 komentárov:

  1. Hrozně Ti to sluší .. :) Mimochodem, mám pravdu, žes předělala vzhled blogu ?:D Vypadá to úžasně .. :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem! :) áno, zatiaľ je to ale stále v stave rekonštrukcie kým ma nenapadne niečo originálnejšie :D

      Odstrániť
  2. Farby ti veľmi pristanú! :3 Vzhľad blogu je dokonalý a musím ti povedať (napísať) že máš prekrásne dlhé vlasy! <3 (a mne sa mimochodom tie šľapky, čo si mala v minulom outfite moc páčia!!!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, si poklad! O:) aj to dlho trvalo, kým som si také vlasy vypestovala :D

      Odstrániť
  3. Moc ti to sluší, tak sukně je krásňoučká:)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečne niečo netmavé! :D Náhrdelník je super :)
    Náhodou, šľapky sú skvelé! :3 To iba tí, čo nesledujú fashion blogy nepochopia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne topánky :3

    http://onlyonespring.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť