VODEODOLNÁ GÉLOVÁ LINKA SCANDALEYES

Posted by with 2 comments
Nakoľko som si zvykla kresliť si linky (v niektorých prípadoch to tak nevyzerá, pretože stále nie som dostatočne zdatná v tom aby sa to na linky aspoň trošku podobalo), skúsila som pre seba (aj pre vás) vodeodolné gélové linky "scandaleyes" v čiernej farbe. 

Linka sľubuje 24-hodinovú trvácnosť. Toto neviem potvrdiť, pretože som ju na očiach mala len cca 12 hodín,ale za ten čas sa mi ani neporoztierala na iné miesta a ani nezmizla, takže to hodnotím ako obrovské plus. Aplikácia tiež nie je zá nakoľko má dobre tvarovaný štetec. Jej intenzívne pigmentovaná farba pekne vynikne a nebude zanedlho šedá alebo sivá. Aj napriek tomu, že je vedeodolná, pri odlíčení nie je ťažké dostať ju z očí, stačí vám nejaký olejček. Takže táto linka ťa rozhodne nebude obmedzovať!

Balenie obsahuje štetec/aplikátor (nazvite si to ako len chcete) a gélová linka. Síce sa hovorí, že knihu by sme podľa obalu súdiť nemali, v tomto prípade sa tejto veľmi pravdivej vete môžeme vyhnúť, pretože rimmel opäť nesklamal ani produktom a ani pekným balením s ich charakteristickou korunkou.

2 komentáre:

  1. na tieto linky sa už chystám dlho, kedže klasické tekuté ma už omrzeli. Strašne mi u nich vadí presne to, že z čiernej sa neskôr stane sivá. Tieto gélovky určite skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná recenzia :) takisto som s touto linkou spokojná :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť