YELLOW&BLACK KNEE SOCKS

Posted by with 5 comments
Konečne som sa dokopala k ďalšiemu outfitovému postu. Ostáva mi pre vás v počítači ukrytý už len jeden. ALe vo štvrtok sa zase pôjdem dokopať na chatu a niečo sfotím. Mala by som si však nájsť aj iné prostredie ako tento "lesík". Len ono je to dosť ťažké, keďže je to maličká dedinka, kde toho veľa nie je. A mať v pozadí samé domčeky a tak nie je nič moc. Preto sa prosím vás viac zamerajte na outfit ako na to stále dokolečka sa opakujúce prostredie. Polepším sa, aspoň sa o to posnažím :P Pretože mňa samú to už takto nebaví.. (Fotiť vkuse na tom istom mieste)

I'm finally back with an new outfit post!There's just one left in my computer but on Thursday I'm going to take some photos of new outfits. I should find some new place to take photos. I like this "woods" but it's everytime the same and nothing new or more interesting. But it's really hard to find something good in this village because it's too small. And I really don't want to stand in front of some houses.. Please focus on outfit and don't care about background. Next time I'll be trying to do my best, I promise because I'm so bored about this "woods" background too.

A teraz trošku k outfitu. Mala som na sebe svoje jediné čierne šortky, ktoré mi ako tak padnú. Trištvrte roka som nejaké zháňala. Riflové neboli nikde, a keď som už aj našla nejaké z iného materiálu ich strih bol totálne zlý. Tieto sú síce kožemkové, ale žijem, keďže sú mi asi o číslo alebo 2 väčšie.. Triko "DON'T PANIC" som farebne skombinovala so žlto-čiernymi nadkolienkami. 

And now let's talk about outfit. I was wearing the only one black coloured shorts I've got.. I had been searching for some black shorts a lot of months. I wanted black jeans shorts but I couldn't find some and when I finally found some black shorts they was made of another material and I didn't like them. These one are made of leather imitation but I'm still alive because they are about one or two sizes bigger. T-shirt "DON'T PANIC" is combined with these yellow&black knee socks.

+ do konca júla prebiaha GIVEAWAY, v ktorej môžete zísakť FLIP-UP slnečné okuliare (ocenia to najmä tumblr ľudkovia/milovníci :D) 










5 komentárov:

  1. Wau! Si jednoducho úžasná! :3 Tie nadkolienky sú úplne super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné fotky!:)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozývam Vás na môj nový blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý outfit! :)
    To hľadanie riflových šortiek poznám -_- Tiež som už všelijaké obchody či e-shopy prehľadala, ale zatiaľ som nenašla také, ktoré by sa mi zapáčili hneď na prvý pohľad. :/

    OdpovedaťOdstrániť