ADDICTED TO BLACK

Posted by with 6 comments
Čierna je proste moja. Aj napriek pár farebným outfitom, ktoré vznikli v poslednej dobe sa k tejto tmavej nefarebnej farbe /áno, fakt som použila slovné spojenie nefarebná farba/ vždy rada vrátim.

Black is mine! In spite of all of my colourful outfits there's still my favourite black colour and I will always wear it!

Tentokrát som si na seba obliekla čierne volánikové šaty, vybíjané tenisky a náhrdelník s krížikmi. Možno tenisky a  náhrdelník pôsobia gýčovo.. Nech.. Ja gýče ľúbim <3 Volániky pôsobia strašne sladko, ale v čiernej farbe vo mne taký pocit absolútne vôbec neevokujú+človeka dokážu dosťrozšíriť. 

This time I was wearing black flounce dresses, studded sneakers and cross necklace. It might all seems to be kitsch but whatever. I like it. <3 Frills are so sweet but I don't think it's true when they're black + they enlarge you. 

K fotkám alebo presnejšie k náhľadovej fotke outfitu sa hodila "dáždniková" fotka od Samka, pretože na nej mám identické šaty. Pokiaĺ by ste chceli vidieť viac fotiek od tohto šikovného fotografa, nájdete ich TU.

You could notice photo with umbrella by Samuel. They are in double picture because I was wearing the same dresses. If you want to see more photos which were taken by Samuel during my visit in Prievadza CLICK HERE.







6 komentárov:

  1. Šaty sa mi veľmi páčia! :)) Vyzeráš úžasne!!! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Predposledná fotka ma uchvátila! :-)
    Skvelé Miška! :)
    Klaudis world

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šaty, náhrdelník závidím! :3
    Cele je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé. Fotka s deštníkem je top. :)
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť