BLACK REBELLION

Posted by with 4 comments
Šortky, ktoré tak nenávidíte /a ja absolútne milujem/, vybíjaná podprsenka, sieťované tričko a flatformy. Takto vyzerá ďalší outfit, ktorý som nafotila. Ako som spomínala, čiernu farbu nikdy neopustím :D Zmenila som však slnečné okuliare /aby to stále nebolo o tom istom/. Konkrétne tieto sú z e-shopu www.letnyhit.sk. Padli mi do oka hneď ako som ich tam zbadala a jednoducho som ich musela mať doma. Okrem nich na stránke plnej slnečných okuliarov nájdete aj iné typy- klasické wayfareri či pilotky. Okuliare mi domov prišli za 3 dni, takže som sa ani zbytočne nenačakala.

Shorts you don't like /and I totally love/, studded bra, fishnet shirt and flatforms. This is my new outfit. I will never leave my favourite black colour and you could notice it. I changed my sunglasses. They are from www.letnyhit.sk. It was love at a first sight so I bought them. 

Mohli ste si všimnúť aj to, že sa snažím meniť/experimentovať s prostredím. Nie je to stále niečo nové, ale snažím sa to aspoň trošku obmieňať. Dúfam, že mojej snahy oceníte. Tieto fotky boli fotené krátko pred poriadnym lejakom, bola som šťastná ako blcha, že som stihla docupitať do chaty. 

You could notice a change of backgrounds. I'm trying to make it more interesting and to experimentalize so I hope you'll appreciate my attempting. These photos were shot before a change of the weather and I was totally happy that I made it before the storm.  

A čo giveaway? víťaza nájdete priamo v giveaway poste! takže chvíľka napätiaaa:

GIVEAWAY- FLIP UP SUNGLASSES












4 komentáre:

  1. parádní outfit :O ! lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je super ! :o <3
    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je luxus :O
    www.sabinaswonderland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super outfit :) podprsenka s tym trickom vyzera dokonalo

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť