BOW JEANS

Posted by with 6 comments
Milujem to, keď sa hrabem medzi svojimi vecami a zrazu nájdem niečo, čo som si kúpila poriadne dávno a mala som to na sebe len pár krát. Zrazu zistím, že by sa mi to hodilo zneužiť aj v prítomnosti, tak to oprášim a oblečiem si to. Obliekanie je u mňa niekedy fakt zložitý proces a určite takmer každý z vás pozná to, keď stojí pred zrkadlom v jednom kúsku, ktorý si vybral a snaží sa k nemu doladiť niečo iné. Niekedy je to nositeľné hneď po prvom pokuse, no inokedy vám to zaberie aj pol hodinu. 

I love that feeling when I find some clothes I haven't worn for ages. It's nice to find something you bought a long time ago and now you can wear it again. I found these bow jeans and wore them! Getting dressed is a little bit difficult process for me and I bet you know what I mean. You surely know the process of getting dressed when you find some clothes you want to wear and you still need to combine a few other parts of your outfit. You are standing in front of the mirror and trying to get your outfit done. Sometimes the firts try is the best but other times it takes longer. 

"Mašličkové" jeansy svoju slávu už prežili, ale práve teraz, keď už nie sú tak "v kurze" je ich nosenie najlepšie. Možno znova zažijú svoju slávu, kto vie. Ja som si k nim teda obliekla šedé tričko a celé to zaklincovala 2 náhrdelníkmi. /outfit je sám o sebe dosť nevýrazný a jeden náhrdelník sa mi zdal málo/. 

Bow jeans has already had their famous times but right now when they are not that famous it's great to wear them. They might become famous again, who knows. I wore these jeans with grey t-shirt and 2 necklaces. /don't ask me why, in my defense  I can just say I like it better this way/.













6 komentárov:

  1. Crop top je úchvatný a podľa mňa sú jednoduché outfity najlepšie! btw. Veľmi ti to pristane a máš krásne nohy. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow! tak tenhle outfit je top! :O super
    www.sabinaswonderland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásný outfit :) moc ti sluší ... mimochodem máš úžasnou postavu :)

    www.fashionbykarol.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť