FEAR IS STUPID. SO ARE REGRETS.

Posted by with 8 comments
Z času na čas dostanem nejaký nápad, ktorý by sa hodil pred foťák a potom sa ho snažím zrealizovať. Nenazývam sa fotografkou, som total amatér. Týmto chcem povedať, že okrem fotenia outfitov ma baví fotiť aj nejaké "tématické" fotky. Snaha sa cení.

Už dlhšiu dobu som chcela nafotiť niečo "neotfitové", a tak som sa v sobotu rozhodla, že tatovi vezmem kľúče od jednej miestnosti, kde chodí hrávať ping-pong a pôjdem sa trošku pohrať s fotoaparátom. Bola som tam zatvorená asi hodinku a pol  ďalšiu hodinku som venovala triedeniu a úprave fotiek. Stále je to lepšia "strata" času ako srolling facebook nástenky.

K fotkám rada hľadám a kombinujem citáty, pretože tým môže autor fotografie /čiže tentokrát ja, hah/ priblíži svoju myšlienku aj ostatným. Poznáte starú dobrú múdrosť "sto ľudí, sto chutí"? Presne to isté platí aj pri pohľade a fotografi- každý človek ju môže vnímať rozdielne. Pre niekoho z fotky srší smútok, depresia, iný človek  môže cítiť strach a pre niekoho je to proste len ďalšia fotografia. 

Túto sériu fotiek som pomenovala jedným citátom "FEAR IS STUPID. SO ARE REGRETS." čo v preklade znamená, že strach je hlúposť, rovnako ako ľútosť. (možností ako vysvetliť toto pomenovanie je skutočne mnoho. Napríklad strach už strachom byť nemusí, keď ho prekonáme. A k tej ľútosti- ľútosť človeku nepomôže, a to absolútne v ničom a k ničomu, len ho zbytočne brzdí a to robí aj strach.) Z fotiek má cielene sršať strach, depresia a ďalšie negatívne pocíty, ktoré možno budete vnímať aj vy. 

Aaa tiež som fotky fotila bez slnečných okuliarov, shame on me! Ale aspoň mi budete veriť, že mám aj oči :3 :D




















8 komentárov:

  1. Wau!!! Článok si napísala skvelo a krásne :)) Fotografie sú dokonalé, hlavne tá tretia odspodu. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni ! :O Taj tie fotky sú vážne niečo ! :O :) Nádherné sú. Ako od profesionálneho fotografa :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie portretovky sa mi až tak nepáčili , ale ako si pisala 100 ludi -100 chutí. Tie s plachtou sa mi páčili viac. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naprosto dokonalé fotky! Vypadají profesionálně a vážně božsky :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne fotky a je obdivuhodne, ze sa ti takto podarili samej :) ja by som to asi nedala...

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť