LIKE FROM TELENOVELA

Posted by with 6 comments
Dva dni po sebe nový post. To sa nestáva často. Po toľkých restoch to vôbec nebude badateľné. Názov postu si nevšímajte, ale ak vás však jeho dôvod zaujíma vysvetlenie nájdete nižšie.

Two days and two new posts. It doesn't happen very often. Ignore the name of the post. If you want to know the reason of this title, read below.

Včera som bola opäť fotiť ako som už spomínala. Absolútne sa mi nechcelo, nemala som náladu, a tak som sa len ponevierala po dvore našej chaty a hľadala miesta tam. Nechcelo sa mi chodiť po dedine a všetko so sebou nosiť, proste som bola až príliš lenivá.

I was taking photos yesterday again. To be honest.. I was sooo lazy and I didn't want to go far away so I decided to use our weekend house as a background. 

Za posledné dni som na sebe mala zase viac "ženskejší" outfit. V skrini /áno, správne čítate, už mám skriňuuu/ som si našla jedny tento rok ešte nevyužité sandále na platforme a obliekla som si na seba bláznivofarebnú kvetovanú sukňu. Neviem prečo, ale v tejto kombinácii mi to všetko prišlo ako outfit z nejakej španielskej telenovely. No hate, zdá sa to asi len mne. 

I found these sandals on the bottom of my wardrobe /yes, I already have new wardrobe/. I wore them with this crazy coloured floral skirt. And I think this combination looks alike from some spanish telenovela. Maybe it's because of the skirt, maybe not. 

PS: Stále sa môžte zapojiť do giveaway! :)










6 komentárov:

  1. Máš brutální postavu! Moc Ti to sluší :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Top je dokonalý a ty si nádherná! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když jsi to napsala, tak mi to taky tak přijde :D ale vypada to moc krásně a sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Telenovela je anglicky soap opera :D ale inak si fakt pekná, aj fotogenická, škoda tých asi troch fotiek čo sú v podstate rovnaké :) (ale to si nevšímaj, ja som fotograf :D :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. huupsík, nevedelo ma to napadnnúť! :D ale našla som aj telenovela, tak som ďalej neriešila
      ďakujem za názor! :)

      Odstrániť
  5. :O tak tohle je moc! :O wow hondě ti to sluší!
    www.sabinaswonderland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť