NO HEEL PLATFORM SHOES

Posted by with 6 comments
Ahojte! Až teraz /v polke prázdnin, zdôrazňujem to "v polke"/ som sa dostala k tomu aby som nafotila a postla outfit z posledného školského dňa, ktorý bol ako som sa už snažila naznačiť- dosť dávno. Prepáčte, že som taká spomalená :D

Hello! I want to show you my the last school day outfit. It's an half of the summer and I'm posting it right now, funny.. Isn't it? So sorry for being so lazyyy.

Chcem vás upozorniť na to, že vo veľmi blízkej budúcnosti sa môžete tešiť na ďalšiu giveaway! Stačí sledovať blog, ešte v priebehu tohto týždňa sa budete môcť zapojiť. Giveaway bude pravdepodobne trvať do konca augusta :)









6 komentárov:

  1. No já bych asi na ty boty neměla odvahu :D ale ty šaty jsou boží, hlavně ten střih na zádech :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šaty jsou moc krásné :) a ty boty jsou užasné, jen bych si je asi nevzala, protože bych se na nich zabila a všichni by se na mě otáčeli a to nemám moc ráda :/ :D

    http://stripes-and-beautifu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty boty už mi přijdou trochu moc, ale šaty jsou fakt krásný a naprosto lichotí tvojí postavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty sú super, ale ako píšu aj vyššie, tie topánky by som si nedala (mne sa ani moc nepáčia, prepáč).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. týjo tak ty jsi jinak odvážná :)Já bych se bala že se v takových botech zabiju i když jsou fakt krásné

    OdpovedaťOdstrániť