OVERALL WITH BOWS

Posted by with 8 comments
Ahojte! Dnes mám pre vás nový outfit. Je to jeden z tých letnejších menej vhodných do tohto studeného počasia, ale aj tak si teplúčko rada pripomeniem. 

Hello! I wanted to show you my new outfit. This is one of those summer hot fits peculiar to summertime. It's so cold outside so I can't wear it now I just want to remind me and all of you warm weather. 

V ten deň som na sebe mala overal s mašličkami, náhrdelník s kvietkami a lastovičkami + čierne sandále. Tam, kde vietor vanie sa overal mení na šaty, tak pozor- nenechajte sa popliesť! Dúfam, že ešte tento rok sa mi naskytne príležitosť obliecť si toto pyžamovo-pohodlné oblečenie, pretože som si ho fakt zamilovala. 

I was wearing overall with bows, necklace with flowers and cliff swallows + black sandals. On the photos where the wind was blowing you can see my overall looking like dresses but don't get confused. I hope I will be able to wear this pyjamas-comfortable clothes at least one time this year because I think I fell i love with it.

Čo sa týka môjho osobného života nemám dokopy nič nové, s čím by som sa vám rada pochválila. Jedine to, že už si doma pomaly vybalujem zimné veci. Vonku to stojí za prd. Je zimno. /viem, že je chladno, ale zimno je proste zimno a znie mi to pekne/ :D

And what about my personal life? There's nothing interesting. I've just started unpacking my winter clothes because of this shitty weather. 









8 komentárov:

  1. Najprv som si naozaj myslela, že sú to šaty :D Vyzeráš skvelo! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásný outfit!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja neviem čím a ako to robíš ale si dokonalá :O krásny outfit a tie šaty topp! :3
    http://bajus-ik.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Počasí stojí vážně za prd :(
    Krásný náhrdelník!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super boty! Moc se mi to celé líbí!! :))


    http://fashion-istheanswer.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť