PHOTOSHOOTING WITH SAMUEL

Posted by with 4 comments
Ahojte! Opäť vás zdravím. Ospravedlňujem sa za dlhšiu prestávku, ale nemala som moc času na nový post. Predtým ako vám však opäť zverejním nové outfity by som sa s vami rada podelila o môj posledný zážitok.

Už dlhšiu dobu som mala na facebooku v priateľoch istého Samuela. Podľa pridávaných fotiek som si všimla, že s fotoaparátom dokáže divy a jeho tvorba sa mi moc páčila. Ešte cez školský rok mi opísal nápad na sériu fotiek, ktorú by chcel nafotiť so mnou. Jeho nápad sa mi veľmi páčil, tak sme sa dohodli na tom, že počas letných prázdnin sa stretneme a zrealizujeme to.

Fotenie sme si dohodli ešte minulý týždeň na piatok 22. augusta. Na výletík do Prievidze, som sa tešila už od rána. Najviac som si vydýchla, keď som stihla nastupiť na autobus, pretože pred cestou nastali nečakané komplikácie- na autobusovú stanicu ma mala zaviesť mamina, lenže za ňou parkovala susedina dcéra, ktorá nebola doma. Super. Našťastie sme sa dostali ku kľúčom od jej auta a všetko sa vyriešilo. 

Keď som dorazila do Prievidze, onedlho som zbadala Samuela, ktorý sa hneď na začiatku zachoval veľmi galantne a ponúkol sa, že mi bude nosiť moju cestovnú tašku plnú oblečenia. /zlatý, však?/ Potom sme už mali čas na zrealizovanie celej podstaty tohto výletu. Mojou úlohou bolo držať horiaci dáždnik. Avšak nebolo to až také ľahké ako sa môže zdať. Musela som stáť v ľaaadovej vode v miestnom potoku a modliť sa aby som sa nechytila horieť aj ja :D /to isté musel podstúpiť aj fotograf/ Z toho "horenia" som mala najväčšie obavy celý posledný týždeň. Nakoniec sa však mrznutie v potoku a risk s ohňom sa vyplatil a všetko sa podarilo ako malo. 

3 a pol hodiny, ktoré sme mali k dispozícii na fotenie ubehli ako voda. /+Samko bol taký zlatý, že mi stihol nafotiť 2 outfity, ktoré tu v blízkej dobe určite nájdete/ Bavila som sa, vykecela som sa a ešte mám aj nové fotky. Návšteva Prievidze sa mi teda rozhodne oplatila a nemôžem sa na nič sťažovať.

Ak budete takí zlatí, mohli by ste lajknúť fanstránku na facebooku "Samuel Alexander s Photography" za čo vám budeme obaja veeľmi vďační :)



10437767_788008491219618_2875261108567779806_n.jpg (640×640)

4 komentáre:

  1. Ty fotky s deštníkem nemají chybu :) Nádhera!

    www.janadvorakova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow! naprosto parádní fotky!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta první je naprosto fantastická!! :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prvá fotka je dokonalá! :3 Šikovný to chlapec :D :))

    OdpovedaťOdstrániť