PYJAMAS? WHY NOT

Posted by with 6 comments
Snažím sa byť aktívna, kým ešte môžem, pretože si nie som moc istá ako to bude v priebehu budúceho týždňa, pretože nebudem doma a ako to bude s wifi neviem. 

I'm trying to post you something while I'm still having an opportunity because I won't be home for a week and I don't know if I will be able to find some good wifi zone. 

Dnes vám chcem ukázať ďalší outfit, ktorý je celkom vhodný do týchto chladnejších dní. Mala som na sebe oversized riflovú bundu, klasické biele tielko, náhrdelník s krížikmi a spodok outfitu obsahoval pyžamové gate /a čo, páčia sa mi a sú mega pohodlné/ a zlaté vybíjané tenisky. Outfit som doplnila taškou z www.getbag.sk. Som s ňou plne spokojná, nakoľko sa toho do nej skutočne veľa zmestí /teda bude vhodná ja do školy/, tašku v takejto farbe ešte nemám /ďalšie plus, aspoň to nie je všetko o tom istom/ a teda jej celé prevedenie hodnotím ako podarené. Getbag ako e-shop je taktiež podarený, nakoľko často ponúka zľavy na svoj tovar a pri niektorých kabelkách môžete ušetriť až 20€- výpredaj

Today is the day when I want to share my new outfit with you. This outfit is good for days like these. I was wearing oversized jeans jacket, casual white shirt without sleeves, cross necklace and the bottom of my outfit consists of pyjama bottoms and gold studded sneakers. In this outfit you can see the bag from www.getbag.sk.











6 komentárov:

  1. Chválim pyžamové gate! <3 Sú dokonalé! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. užasný outfit:) Ani bych asi nepoznala že jsou to gatě od pyžama:D Máš strašně krásné vlasy:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podľa mňa nejalepší outfit ak si kedy mala :)

    simonechanell

    OdpovedaťOdstrániť