RETRO OVERALL

Posted by with 6 comments
Ciao! Dnes som sa rozhodla podeliť s vami o ďalší outfit /ako inak alebo ako zvyčajne/. Tentokrát tvoril jeho základ retro overal, ktorý som si objednala zo stránky www.fashionqueen.sk. Jednoducho to chcelo kombináciu aspoň niečoho trošičku iného. Fashionqueen ponúka mnoho krásnych vecí. Od dámskej módy, cez obuv až po umelé riasy. Určite by ste sa dokázali aspoň v jednom kúsku nájsť. Doručenie tovaru si zvolíte vy a trvá 3-4 dni od prijatia objednávky. V prípadne nesadnutia veľkosti môžete tovar do 14tich dní vymeniť. Takže tento e-shop vám rozhodne odporúčam!

Hello! I decided to share some new outfit with you as usual. This time the base of this outfit creates retro overall from www.fashionqueen.sk.

Kým som sa dokopala k písaniu tohto postu, respektíve k popisu outfitu- pretože post je o ňom, tak som sa započúvala do hudby hrajúcej pod mojimi oknami. Nejaký starší pán sedel v aute a užíval si pesničky od The Beatles. Odvtedy som si pustila YT a hľadám práve jednu, ktorú si púšťal, fakt to bola radosť písať článok pri takej hudbe a asi som blázonko, ale zamilovala som sa do ich pesničiek. Vždy som vedela, že sú úžasní, ale až tak?

It took a long time until I start writing this post. I was sitting on my chair and listening to the music playing under my windows. An old man was sitting in his car and listening to The Beatles. Since then I've been looking for one song he was listening to. It's crazy but I think I fell in love with this band!













6 komentárov:

  1. ten overal je super :)

    http://beautiful-savage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najprv som si myslela, že to máš šortky a top, ale zmýlila som sa :D :) Je to riadne super! :)

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ani to ako overal nevyzerá. Je to proste megaaaaaaa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páči sa mi tvoj štýl, máme ho podobný. :) (Keby som tak mala viac vecí a € na ne, ach jaj. :D ) Tento overal sa mi veľmi páči, bola som aj na tom e-shope, a vedela by som si všeličo vybrať. A chcela by som pochváliť aj tvoj hudobný vkus, fakt. :) A ináč s krátkymi vlasmi - ak je tá fotka na FB tvoja - vyzeráš ako Felicity Jones, skús si toto meno vygoogliť a asi sa zasmeješ. :D
    Inak ja, keď fotím outfity, tak sa nikdy neviem nejak nenútene zasmaiť, tak aspoň vidím, že sa to dá aj bez toho. Čo ešte obdivujem je to, že na každú fotku hodíš inú pózu, ja nikdy neviem, ako sa mám pri fotení postaviť a cítim sa ako chlapec. :D Takže super. :)
    feeling-hoppy.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť