SHOP MY CLOTHES

Posted by with 1 comment

Už dlhšie som uvažovala o tom, že niečo takéto vytvorím. Poznáte to, stará klasika. Ako idú roky, váš štýl sa formuje, usmerňuje a niektoré veci, ktoré ste si kúpili vám už neprídu také "atraktívne" a krásne ako na zaćiatku. V najhoršom prípade sa chytíte za hlavu a nechápete ako ste si také niečo vôbec mohli kúpiť a nazývať to oblečením.. Áno, žijeme v tom každý.

Z času na čas si prehrabem svoje krabice /stále sú to krabice, ale tento týždeň už finally budeme mať stavanú skriňu a všetko bude mať svoje miesto/ pretriedim a vyradím veci, ktoré už nenosím- v niektorých prípadoch aj veci, ktoré som na sebe nikdy nemala a určite ani nikdy mať nebudem.

Potom samozrejme príde obdobie, kedy vám chýbajú nejaké kúsky a je potrebné staré nahradiť za nové. Vynakupujeme sa do radosti. Lenže predtým ako si môžeme dovoliť niečo nové je zrejmé, že to staré musí preč. Ale na čo vyhadzovať oblečenie a nezúžitkovať ho? To čo sa už nepáči nám sa predsa ešte kľudne môže páčiť niekomu inému :)

A presne preto som na net pohádzala niektoré staré veci, ktoré nenosím. Či už preto, že sa mi nepáčia, sú mi veľké alebo ich proste neviem nijak využiť. Ceny nie sú vysoké, sú symbolické. Vyššie sú fakt len pri nových alebo drahších veciach. Avšak ak by sa vám zdali privysoké, nehanbite sa a napíšte, možno sa dohodneme. Inzeráty dopĺňam vždy, keď si pretriedim oblečenie. Verím tomu, že v blízkej dobe to bude ďalšia nádielka :D

Pod linkom, ktorý vám sem hádžem sa ukrývajú veci z môjho šatníka, ktorých sa chcem zbaviť a vy by ste ich mohli zúžitkovať. Mám tam viac ako 60 inzerátov rôzneho typu- od šiat cez tričká, nohavice až po bralety a šiltovky. Časom pridám aj bižutériu.

ODKAZ NA BAZÁR 

PS: Pridávam aj pár ilustračných fotografií. Ak máte o niečo záujem, môžete napísať priamo do "bazáru" po otvorení inzerátu.
PPS: Niektoré fotky sú o dosť staršie, preto sa nezhrozte












1 komentár: