DO YOU LIKE ROSES?

Posted by with 6 comments
Kalispera! /ako by povedali dobrý večer v Grécku. Nie vôbec sa nechválim jedným z 3 slovíčok, ktoré sa na mňa nalepili počas pobytu/ Po týždňovej pauze som opäť tu aby som sa s vami podelila o niečo nové. /týmto sa chcem ospravedlniť za svoju neaktívnosť, ktorá dosť mrzela aj mňa. Wifi pripojenie bolo strašne chabé, a keď to aj vyzeralo nádejne hneď sa to pokazilo, pretože som nebola jediný človek v hoteli, ktorý sa chcel činiť online.

Kalispera! /this is typical afternoon and evening Greek greeting. Nooo, I'm not trying hard to be interesting because I wrote this one of three Greek words I learnt there. I just want to show you something new and to make you sure I'm really sorry about being so non-active blogger. Wifi connection was terrible and I wasn't the only one person who wanted to be online.

Dovolenka bola úplne úžasná a v priebehu tohto týždňa pridám post aj s fotkami, takže si nejdem minúť všetky zážitky a slovká hneď teraz. :D

Holidays in Greece were amazing! Stay tuned because I want to write a post about this seven/eight days off. /free days, days in heaven, .../

Tento outfit bol fotený hneď ako prvý po vybalení sa. Tentokrát ma fotil tato, takže som ešte nemusela rozbaľovaťstatív- aspoň mi to netrvalo tak dlho ako väčšinou Strašne sa tým zdržiavam a k jednému outfitu zvyknem spraviť aj 100 fotiek /nie, vôbec to nepreháňam/ aby som mala z čoho vyberať, pretože veľa fotiek sa jednoducho nepodarí kvôli úplne divným chybám- foťák zle zaostrí, nevhodne sa postavím, tvárim sa ešte horšie ako zvyčajne, atď. + ospravedlňujem sa za tie strojené výrazy a vzpriamené státie na mieste ako stĺp.

This outfit was the first taken outfit in Greece. For this time I wasn't shooting by myself- applause for my daddy! He was so brave and patient. If he wasn't made it, I bet, I would be posing and taking photos soooo long. + I'm so sorry for my weird face and those column poses.

sorry for my English skills

EDIT: výherkyňou giveaway o prsteň Swarovski sa stala Sue96501@gmail.com. -ak toto čítaš, čo najskôr mi odpovedz na môj email :)











6 komentárov:

  1. Páni, to je nádhera! Úžasné prostředí a ty jsi krásná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadáš úžasné! :O líbilo by se mi mít ty šaty doma :D franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já věděla, že ten náhrdelník vypadá v detailu naprosto ohromně! Připomíná mi to nejenom vintage věci, ale kupodivu i pohádkový hrady, rytíře a tak, divný. :D Prostě jako kdyby měl svůj vlastní příběh. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Si naozaj prekrásna! :)) Ten náhrdelník je vážne super :))

    OdpovedaťOdstrániť