FLOWERS EVERYWHERE

Posted by with 1 comment
Sú na mojej šifónovej blúzke, mám ich vo vlasoch, dokonca ich nájdete aj na kríku, ktorý mi tvoril background. Áno, mám na mysli kvietky. Tento outfit je oficiálne posledným, ktorý som nafotila v Grécku.

They're in my chiffon blouse, I've got them in my hair and you can even find them behind my back because they were my background. Yes, I'm telling you /soorrryyy, writing/about flowers. This outfit is the last taken outfit in Greece.

 Týmto som si oficiálne vyčerpala tropický zásobník. V počítači však ešte stále mám zopár letnejších outfitov, ktoré som nestihla zverejniť. Takže sa neľakajte, pokiaľ ma ešte v oktobri nájdete v sandáloch, len vám chcem ukázať zvyšok outfitov, ktoré som ešte nestihla publikovať.

I want to close the door behind me and Greece- it means I'm definitely run out of my tropic outfits. But there're still some unpublished summer outfits which I want to be published, so don't be scared if you'll see me in sandals in October. I just want to show you the rest of outfits which haven't had a chance to be seen by you. 












1 komentár: