MYSTERIOUS WITCH HAT

Posted by with 3 comments
Počas jedného krásneho slnečného dňa som si dovolila vykročiť do ulíc Atén v tomto temno-čarodejníckom outfite. Nebudem presne do detailu opisovať čo mám na sebe, keďže je to viac než očividné a už mi príde úplne zbytočné písať o tom pokiaľ to nemá nejakú hlbšiu myšlienku. 

During one sunny and nice day I dared to go to the streets of Athens wearing this witch outfit. I don't want to write about all the stuff I was wearing until it makes some sense. 

Keď už sme pri tých hlbokých myšlienkach. ak to tak zhodnotím, tento outfit vznikol práve z kúskov, ku ktorým som nevedela dlho nič skombinovať. Vezmime si to pekne od hlavy.. Klobúk, ten som si kúpila na začiatku letných prázdnin a mala som ho na sebe len 2x- prvýkrát, keď som si ho kúpila, pretože sa mi ho nechcelo prenášať v taške, a druhýkrát práve v Grécku. Šifónové cropped niečo, pod čo potrebujem ešte niečo iné /v tomto prípade lambadu/. A nakoniec nohavice- šašovsky veľké rozširujúce voľné šortky, ktoré su max. pohodlné- stáli mi v skrini od zimy a až v tomto outfite si našli plnohodnotné uplatnenie.

Once I'm writing about those deep thoughts I want you to know this outfit consists of clothes which I was not able to combine with anything. Start at the beginning. I have't worn this mysterious witch hat since the beginning of the summer when I bought it. And the next- chiffon cropped something and loose retro loose clown short which I've kept in my wardrobe for an ages! 

Čo sa týka mimoblogovéhosveta, tak stále žijem, dýcham a mám sa fajn. Cvičím, učím sa, čítam, oddychujem, pozerám 2 socky /na ktorých som viac závislá ako feťáci na heroine/ a snažím sa nájsť si čas aj na blog. Zatiaľ sa na tento "systém" moc nesťažujem :D

And what about my personal life? I'm still alive, breathing and I'm fine. I'm exercising, studying, reading, relaxing, watching 2 brokes girls /I'm totally addicted to this TV show- more than a dopie to his heroin/ and of course I'm trying to find some time for blog. I like this way of wasting time- I don't complain about it.. but we'll see how long it would last,




+ dodatková fotka pri Korintskom prieplave.

3 komentáre: