OLD SCHOOL

Posted by with 4 comments
Máme tu ďalší outfitový deň /po dlhšej prestávke/. Teraz začnem míňať svoj "zásobník", ktorý som nabila 8 outfitmi v Grécku. 1 z nich ste už mali šancu vidieť, teraz sa s vami podelím o ďalší. 

Hey there! I'm here with a new outfit /after sooo long break/. I'm going to show you one of 8 outfits taken in Greece. You have already had a chance to see one of them- so this is the second. 

Ospravedlňujem sa za lacnú napodobeninu tumblr style fotiek, ale inak to nešlo, musela som skúsiť aj niečo iné. Outfity fotím zásadne cez deň, ale v ten deň mi to bohužiaľ nevyšlo, a tak som chodila so statívom noha v ruke /statív predsa nemá ruky/ až po tme. Strapaté vlasy sa snažte prehliadnuť, pretože vyžehliť si ich a prikázať im aby boli rovné aspoň hodinku bolo v klimatických podmienkach tohto teplého kraja skutočne obtiažne /dokonca by som povedala- pre normálnych ľudí úplne nemožné/. A nie, neuvarila som sa v 28°C v hrubých nadkolienkach. + no hate za rovnakú pózu na takmer všetkých fotkách, chcela som pôsobiť záhadne alebo zdepkovane, ale nevedela som, ktorá fotka to vypichne najlepšie, tak som sem nahrala všetky. O:)

I'm so sorry for this cheap copy of tumblr style photos but I wanted to try something new. I usually take photos in the morning or in the afternoon but at that time I was not able to take photos during the morning or the afternoon because I was too busy to made it. Because of this reason I had to take my camerograph with me in the evening. Don't notice my hair which sucked at being hair /it was impossible to keep your hair straight in those climatic conditions/ and focus on my outfit. And.. No, I wasn't feeling hot wearing these underknee socks. +don't hate me because of my pose. I wanted to act like kind of depressedd and mysterious girl and I didn't know which one of these photos is the best so I posted all of them.










4 komentáre: