PARENTAL ADVISORY

Posted by with 3 comments
Ahojtee! Tak konečne vám sem pridávam niečo novo nafotené. Dnes v skorých poobedňajších hodinách som sa bola cvakať na chate a potom som šla domov busom aby som tam nezabila celý deň. 

Hello! Today I was taking photos of a couple of new outfits. It was an early afternoon and after that shooting I decided to go home by bus. So this is the first new outfit I want to show you. 

Kraťasy ste už videli v čarodejníckom outfite, staré dobré "litas" ste už mohli vidieť tiež..Aaa minulý týždeň som narazila na jeden e-shop, kde sú samé zábavné darčekové tričká. Ich cena nebola prehnaná, bola primeraná a spomedzi niekoľkých desiatok produktov som si vybrala práve jedno, ktoré som si aj objednala.Onedlho ma na pošte čakal balíček s mojím novým vtipným tričkom. Po rozbalení balíka som bola príjemne prekvapená. Gotriko nesklamalo a ako sľubovali priamo na stránke, vtipné tričko je kvalitné a vyrobené zo 100% bavlny. Gotriko samozrejme rozširuje svoj sortiment a okrem tričiek tam už môžete nájsť aj nálepky, šálky a kryty na telefón, .... 

You have already seen these shorts worn in my witch outfit posted last week. And of course my "litas" shoes are too well-known. And about the shirt "PARENTAL ADVISORY"- I found eshop named gotriko which is full of funny shirts. I've fallen in love with this one so I decided to place an order and buy it. 







3 komentáre: