ROYAL CROWN

Posted by with 4 comments
Tramtamdatam, ešte si so mnou zaspomínajte na tie teplé letné dni /ktorých bolo obzvlásť málo/. Túto kráľovskú korunu /usudzujem to podľa nápisu ROYAL CROWN/ som na sebe mala tiež len 2x za celé leto a vlastne celý čas od kedy som si ju kúpila. Nechápem prečo všetky tie veci nechávam tak dlho skryté zatvorené v mojej skrini pred životom. Chúďatká.

Hello, my people! Try to focus on the last summertime with me and this outfit. Focus on hot days /there was't so many of them/. This Royal Crown /it's on my snapback/ I only wore it for about 2 times in whole summer, shame on me! I don't know why I keep all of my clothes hidden in my wardrobe so long.. 

Čierna a červená je proste klasická kombinácia mojich dvoch najviac fav farieb. Poslednou dobou som si však zvykla aj na bielu /ktorú som nenávidela/ a ďalšie farby žiarivých odtieňov. 

Black and red- my fav combination. And I've got big new! I've just started wearing shinier colours.. e.g. white, ... 

Inak sa mám fajn, tento týždeň mi opäť došli nejaké nové veci, tak sa môžete tešiť na jesennejšie a aktuálnejšie fity. <3

Btw I'm great and I'm going to take some new photographs of outfits so stay tuned!






4 komentáre:

  1. Ty brýle ti neskutečně sluší !! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi by som vymenila topánky,ale inak skvelý outfit ako vždy :)

    http://vogue-chick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neznášam červenú farbu ale na tebe vypadá skvelo! Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť