WINE RED SKIRT

Posted by with 4 comments
Aloha! Zdravím všetkých. Po oficiálnom začiatku školy /u mňa presnejšie včera, keďže som si "predĺžila" prázdniny som opäť tu s niečím novým. Mrzí ma, že som sa vám neozvala skôr, ale úprimne- bola som rada, že som si dala dokopy všetky zošity, knihy a ďalšie veci týkajúce sa školy, takže blog musel ísť na pár dní bokom, úplne.

Aloha! Hello to everyone. After the official start of school /my school started yesterday- I was ill/ I'm finally here to show you something new. 

Ako ste si už mohli všimnúť mám pre vás ďalšiu Grécku ochutnávku. Tentokrát mám na sebe sukňu z eshop.rbgstyle.com /určite stojí za to prezrieť si ich ponuku, zatiaľ síce nie je široká, ale nemusíte sa obávať, nebude to tak navždy- už teraz na jeseň chystajú rozšíriť svoju ponuku oblečenia. Bližšie informácie zatiaľ nemám, ale určite to bude stáť za to, pretože tento shop chápe mladých ľudí a ich štýl./, klasické čierne tielko, zlato-čierny vintage náhrdelník a vysoké sandále :)

I was wearing wine red skirt from eshop.rbgstyle.com, black and gold vintage necklace and high heeled sandals.








4 komentáre: