BLACK HAT

Posted by with 2 comments
Aloha! Pekný večer/ráno všetkým, ktorí si čítate tento príspevok. /záleží len na vás kedy si čítate týchto pár riadkov. V prvom rade chcem upozorniť na zrenovovaný design. Nie je ešte úplne dokončený, ale už nemám náladu piplať sa s HTML kódmi, presedela som tu skoro polku dňa, a aj tak sa mi to nepodarilo tak akoby som chcela, nevadíí.

Hello! Good evening/morning, it depends just on you. At first I would like you to meet my new design. It's not anything special but it's still not completely done. 

Som strašne happy z nového klobúčika, ktorý som zháňala už hodne dlhú dobu, konečne sa mi to podarilo a môžem ho kombinovať. Tento outfit je až neuveriteľne jednoduchý. +Nenechajte sa pomýliť- nemám na sebe kabát, len oversized košeľu, ktorú som stahla opaskom. Aby všetky fotky neboli stále na to isté kopyto, skúsila som sa usmiať a spraviť menej fotiek s okuliarmi. :)

I'm soo happy because I bought this black hat which I was looking for a very long time. This outfit is so simple and I felt good wearing it. + Don't  get confused- I'm not wearing coat, it's just oversized shirt with belt. I wanted these photographs to be special and different so I was smiling a looot and I didn't wear glasses.





















2 komentáre: