BLACK & WHITE

Posted by with 2 comments
Ďalší outfit z letného obdobia, ktorý je teraz už bohužiaľ úplne nepraktický- takže hneď zo začiatku som sa skritizovala a teraz môžeme pokračovať.

Another outfit from the summertime.. It is absolutely unusable for this time of year- okay I just have criticized myself so let's begin.

Klasiká kombinácia 2 nefarebných farieb, ktoré tvoria asi najväčšiu časť môjho šatníka /najmä temnejšia čierna, v ktorej mám 3/4 šatníka/ Je to skvelá farba, ktorá sa hodí ku všetkému- či už k svetlejším alebo tiež tmavśím kúskom. Záleží len na nálade a ostatných prvkoch outfitu. Bielu som nezvykla nosiť vôbec /je o nej všeobecne známe, že rozširuje/, no ako plynie čas môj šatník začína naberať aj na tejto čistej farbe. 

Classical combination of black and white colours which make larger part of my wardrobe /okay, maybe black colour is the leader../ I didn't use to wear white because it tends to make you larger but now I have started to like this clear colour.

Fotky majú zase trošku pridané na farebnosti, pretože som ich zabudla preformátovať, ale môj menší kix snáď ospravedlníte. :)

So sorry for the colours of these pictures but I forgot to convert them to png and blogspot always do this to me. 

Dnes je streda a konečne sa blížime k piatkuuu! Najviac sa však teším na utorok, pretože ideme do Osvienčimu.. Dobre, možno to znie drasticky, ale fakt ma táto tématika strašne zaujíma a už od čias, kedy som sa dostala na gympel odpočítavam dni, ktoré zostávajú do tohto poučno-vzdelávacieho "výletu". 

It's Wednesday today and it means we are closer and closer to FRIDAYY!!! I'm sooo much looking forward to Tuesday because we are going to Auschwitz . I know it may sound very drastic but don't look at it like this. It is very very interesting and I want to know much more about it!












2 komentáre: