BLACK&GOLD&SILVER

Posted by with 3 comments
Dnes sa mi podarilo nájsť jeden starší outfit ešte z leta, ktorý sa celkom hodí do tohto počasia. Možno by bolo fajn doplniť ho ešte jednou vrstvou, ale počas fotenia bolo teplo a žiaden ďalší prvok naviac nebol potrebný.

Today is a new day and I'm going to show you my old outfit taken in the summer. It's suitable for this weather. It might require more layers now but in the time of shooting it wasn't so cold and I didn't have to wear coat, jacket or sweater. 

Okrem zmeny prostredia som vyskúšala aj zmenu farebných tónov. Chcela som aby z fotiek vyžarovala viac jeseň, než leto. Ale nebudem vám klamať. Práve teraz nastáva obdobie zimy, chladu a všetkého s tým spojeného. Nenávidím to. Na jednej strane som v tomto období neprestajne chorá, vonku to už býva na nevydržanie a čo sa týka oblečenia- nemám rada vrstvenie. /pridáva na objeme a človek potom vyzerá 4x objemnejšie ako za normálnych okolností+ viac ma baví kombinovať letné outfity ako tie jesenno-zimné, pri ktorých je menej možností sa vyhrať, grr/

Besides the change of weather I tryed to change the colours. I wanted these photos to be more in the mood of autumn. But I don't want to lie to you. It is the time of cold and wind and I really hate it. On one hand I'm still sick and on the other hand I hate layers in clothing.. They make you fat and it's that funny to combine outfits. 

Dnes je konečne piatok, presnejšie piatok 10. októbra čo znamená, že v našom meste je koonečne jarmok! Vždy sa naň teším ako malé decko, pretože tá atmosféra, kolotoče, ľudia a priatelia je na nezaplatenie. Škoda, že takých dní v roku nie je aspoň o čosi viac, pretože ostatné akcie tohto mesta stoja viac menej za... /myslím si, že každý jeden z vás si dokáže tie 3 bodky niečím nahradiť aj bez toho aby som to tam doplnila ja/ O:) 











3 komentáre:

  1. Čierna je asi najlepší priateľ človeka :)) Vyzerá to úchvatne a ešte tie zlaté doplnky... top <3 :))

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ÚŽASNÝ outfit! Strašně moc Ti to sluší
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť