DENIM & LEATHER

Posted by with 6 comments
Pri dnešnom hľadaní ďalšieho outfitu na zverejnenie som narazila na ďalší od Samka. Sú to ešte fotky z leta, ktoré sme nafotili v Prievidzi. Bola to sranda prezliekať sa za kríkmi, obúvať sa na ceste, pózovať a pritom dávať pozor aby ani jedného z nás neprešiel cyklista alebo nezrazila maminka s kočiarom. Tiež sa mi rátala póza s nohou za hlavou, verte či nie doteraz nechápem ako som sa mohla udržať a nespadnúť. /dobre, síce tam pár náznakov pádu boli, ale nikdy som to úplne nedokončila, fu/ Každopádne to bol skvelý deň.

When I was looking for some outfit to publish I found this one photographed by Samuel. It was the day I spent in Prieviza and I will never forget or regret it! We had so much fun. I remember changing in shrubs and road putting shoes on. It was awesome! But we had to pay attention and be very careful because there were some cyclits and mothers pushing the prams. And this crazy stunt with leg behind my head.. It was so hard and now it's absolutely unbelievable for me! How could I do it without falling down and without any scars, hurts and other different accidents? 







6 komentárov:

  1. Pekný outfit aj fotky,ide z nich radosť a konečne sa viac usmievaš ;)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalá košeľa! <3 Naozaj ti to pristane a tie fotky sú prekrásne :))

    withgreywolf.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suknička je skvelá, a tá posledná fotka tiež! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc Ti to sluší :)
    Jen se mi asi nelíbí ty brýle :D

    OdpovedaťOdstrániť