FUR JACKET

Posted by with 2 comments
Zdravím! Rušný týždeň sa už pomaly končí a konečne som si našla aspoň pár minútok na to aby som sem prispela niečím novým a tým potvrdila svoju existenciu. Fotku/ outfit už je viac jesennejší- patrilo sa. 

Hello!! I'm sooo busy but I've found a minute to post you something new because I wasn't active for a long time. 

Mám na sebe novú najviac obľúbenú chlpatú bundičku z www.frontrowshop.com, staré-dobré kožené kraťasy s pánskym tričkom a bodychain som zneužila ako náhrdelník prepojený s opaskom.(bodychain- www.crazy-factory.com) Aby to vyzeralo viac jesennejšie a samozrejme najmä preto aby som nezmrzla, siahla som po nadkolienkach. A tak.. nechce sa mi fakt rozpisovať, prepáčte :(

You are able to see my new favourite jacket, an old but still the best leather shorts with oversized man's shirt and bodychain /which was used as necklace and belt/. 











2 komentáre:

  1. Ako som ti uz povedala skvele!! Vypadas naozaj ako kralivna <3Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi tak hrozně moc krásná ^-^ A ten outfit se mi také moc líbí! :)
    Jeanne's World

    OdpovedaťOdstrániť