GIVEAWAY NECKLACE

Posted by with 22 comments
Aloha! Už dlhšiu dobu tu nebola žiadna giveaway, preto som sa rozhodla, že vám dám opäť možnosť niečo získať. Tentokrát budete mať šancu získať náhrdelník, ktorý ste už mohli vidieť v niekoľkých z mojich outfitov.

Keď som ho objednávala /ešte niekedy počas leta/, hneď som do košíka vložila 2 kusy aby ste ho mali šancu získať aj vy. Dúfam, že sa tejto giveaway potešíte :)

Outfity, v ktorých ste náhrdelník mohli vidieť:

PODMIENKY GIVEAWAY:
  1. Follow blogu cez Google Followers /naboku v menu
  2. Like na Facebook fanstránku
  3. Pridať komentár s emailom
+ nepovinná podmienka giveaway /po jej splnení môžeš pridať ďalší komentár a tým zvýšiť svoje šance na výhru- follow cez instagram

Vyhodnotenie giveaway očakávajte 14. Novembra 2014 (14.11. 2014) 

Držím palce všetkým, ktorí sa zapoja! :) 

GIVEAWAY UKONČENÁ!!!! VÝHERKYŇA:

lizzy-fashion@centrum.sk

22 komentárov:

  1. Jelikož mám hrozně ráda věci stajlované do vintage podoby, musím prostě zkusit štěstí a připojit se! :)

    Anyzekp@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko spĺňam :)) Bohužiaľ teraz na insta nechodím (pokazený mobil) takže ti nemôžem dať follow :/
    norabrindzkova@centrum.sk

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náhrdelník je veľmi krásny :)

    kacenka1107@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš krásny, jedinečný štýl obliekania :) strašne sa mi to páči :)
    a ten playlist, dizajn, :) proste wauu! (y)
    všetko splnené :)
    Katarína Kľúčiková
    klucik.k@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. splněno
    2. splněno (jako Nela)
    3. rose.tacher@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Splněno, ale dalo mi práci než jsem na to přišla :-D
    2. Taky splněno
    3. Mám sice jen blog na blog.cz, ale tak snad to nepřekáží v účasti. :-) I když píšu česky, tak bydlím na Slovensku. Můj email je lesovamartina@seznam.cz

    Náhrdelníky se mi vůbec nelíbí, jsou na můj vkus moc velké a výrazné, ale tenhle mě zaujal na první pohled, opravdu je moc pěkný. :-)

    www.abouteverything28.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ten je krásnučký..podmienky splnené
    Gfc:lola181
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na instagrame sledujem ako lola181
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sledujem tu aj na fb
    lizzy-fashion@centrum.sk
    a super pesnička mi tu začala hrať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na instagrame sledujem ako lucia_banarova :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1-3 :všetko splnené :) na instagrame : natali_matuskova :)
    email: natalimatuskova.nm99@gmail.com :)

    strašne mám rada tvoj blog hoci som ho objavila iba pred nedávnom ale už pri prvých článkoch som vedela že je úžasný , máš nádherné fotky, nádherný štýl obliekanie a dobrý výber pesničky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásny náhrdelník :3 inak všetko splnené aj ten instagram a Email je kaja23719@azet.sk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vancova2496@gmail.com
    FB,GFC - Ivana Vančová

    OdpovedaťOdstrániť
  14. na insta followujem ako zanuss_ :) zizaryza@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 9aduska95@centrum.sk :))
    Fb - Aďka Grečnárová
    GFC- Aďúš Grečnárová

    OdpovedaťOdstrániť