INSTADIARY 13th19th OCTOBER 2014

Posted by with No comments
Až teraz som zistila, že som ešte nezverejnila INSTADIARY z minulého týždňa. Preto som teraz tu a podelím sa s vami o pár nových fotiek. V blízkej dobe pridám aj id z tohto týždňa + spustím ďalšiu giveaway, ktorá mala začať už tento týždeň- so sorry, ale nejako to nestíham :/

I've just found out I haven't publish the last week INSTADIARY. This is the reason why I'm here now!- To publish what was unpublished! /omg this is so creepy sentence, isn't it?/ + Darlings, stay tuned to have a chance to join a brandnew giveaway which comes this week! 
Hah, náhrdelníky sú moja veľká passion, mám ich doma hoodne moc a strašne rada nimi oživujem nudné nevýrazné outfity, kto nie čo? :D

Heh, necklaces are my passion and I use them to make some boring outfits more visible and crazy!



Jedlo nemôže chýbať asi na žiadnom instagrame! A ja a môj instagram nie sme výnimkou!

Food cannot be missing on everyone's instagram! And of course I'm not an exception!

Čo nenájdete na nákupe v Tes*u . Poľština top!

This wet tissues were found at Te*co. Polish language is so funny!

A nakoniec 2 outfity, ktoré som bola fotiť a onedlho ich aj zverejním.

And in the end of this id article here're two outfits which you'll be able to see this week!

FOLLOW:

DON'T FORGET:

0 komentárov:

Zverejnenie komentára