INSTADIARY 29th SEPTEMBER- 5th OCTOBER 2014

Posted by with 4 comments
Už neuveriteľne dlhú dobu som nepostovala fotky z instagramu, tzv. INSTADIARY. Teraz som sa rozhodla napraviť túto chybu a pridať niečo z minulého týždňa :D

Aspoň budem aktívnejšia a na blogu bude viac postov, teda viac rôznorodých postov. Nebudú to len outfity. Tiež by som chcela písať viac úvah, článkov, ... Nech to tu neumrie.

Posledný týždeň som si zvykla nosiť ofinu. Nie, nedala som sa ostrihať, to by som svojim vlasom nespravila. A tiež pochybujem, že by som mala nervy ju každodenne upravovať. NO WAY


Dá sa nosiť na snáď milón spôsobov. Najviac fav je asi drdol.. Aj takých fotiek sa dočkáte.

Nejaké nové potešeníčka.

Na prvej fotke je moja nová obľúbená mňamka- tvaroh, škorica + nejaké ovocie /konkrétne na tejto fotke je to kiwi. 
Na II. fotke je pomarančovo-chilli čokoláda, ktorú som dostala od starkej k meninám :)


4 komentáre:

  1. Já jsem ofinová, takže pro mě supr fotky ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S ofinou Ti to strašně moc sluší, líbí se mi hodně ta černá mikina :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta ofina ti moc sluší, klidně sis ji takhle mohla ostříhat ;) Vypadáš úplně jinak :) Jo, můžu se zeptat, kde se taková věcička, jako přidělávací ofina dá sehnat? Děkuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to mám doma straašne dlho, mala som to z jednej stránky zameranej na starostlivosť o vlasy, predávali tam aj iné clip.in :)

      Odstrániť