INSTADIARY 6th-12th OCTOBER 2014

Posted by with No comments
Minulý týžden som na instagram prispela "až" tromu fotkami, preto ku každej z nich napíšem aspoň 3 riadky súvislého textu, aby som ich trošku oživila :D

Celý október milujem kvôli 2 veciam- na jeho začiatku je jarmok a na jeho konci mám narodeniny. Fakt jediné plus na celom "začiatku" zimného obdobia. Jarmokovala som len v piatok /aj napriek tomu, že kolotoče boli pojazdné už od štvrtka a spolu so stánkami fugovali do soboty/. Bola som len na pár kolotočoch po jednom raze, nebolo to nič extra /tento rok nás neprekvapili žiadnym novým kolotočom :(/ a v stánkoch nemali absolútne nič po čom by som túžila. Odniesla som si len /teda až/ dobrý pocit z pekne prežitého piatkového večera a pár low quality fotiek :D


Minulý týždeň som opäť rozšírila svoju zbierku doplnkov. Konkrétne o tento okatý náhrdelník so sovičkou v striebornej farbe, Keď som ho našla hneď som vedela, že ho musím mať doma, pretože kombinácia strieborných a modrých odtieňov farieb sa mi veľmi žiada. 

A nakoniec by instagram nebol onstagramom bez fotky nejakého jedla. Miiiilujem zeleninu všeho druhu (teda okrem paradajok, zelenej papriky, cvikle, surových uhoriek,..- dobre viac jej neľúbim ako ľúbim) a zjem asi všetky druhy rybieho mäsa, mňamky.

INSTAGRAM

0 komentárov:

Zverejnenie komentára